60 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل کتابخانه های لرستان تصویب شد

به گزارش بلاگ پو، احمدحسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در لرستان، به تشریح مصوبات حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر ریاست جمهوری به لرستان پرداخت و افزود: بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی در سطح استان مصوب شد.

60 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل کتابخانه های لرستان تصویب شد

فتایی گفت: با تصویب این اعتبارات بخش عمده ای از مسائل زیرساختی حوزه های فرهنگ و هنر در سطح استان مرتفع خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه نمود: 200 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه تالار مرکزی خرم آباد در نظر گرفته شد.

فتایی گفت: این تالار با 12 هزار و 500 متر زیربنا 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال 1402 با اعتبار تصویب شده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی دیگر از مصوبات سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان را اعتبار 60 میلیارد تومانی جهت تکمیل کتابخانه های نیمه تمام استان اظهار داشت و اضافه نمود: این اعتبار جهت کتابخانه مرکزی خرم آباد و سایر کتابخانه های استان مصوب شده است.

فتایی گفت: 20 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل هنرستان هنرهای زیبا در نظر گرفته شده که این هنرستان با 4150 متر زیربنا 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فتایی یکی از مزیت های این مجتمع را دو منظوره بودن آن بیان نمود و اضافه نمود: در این مجتمع در نوبت صبح خدمات آموزشی ارائه می شود و عصرها سالن اجتماعات و نگارخانه پیش بینی شده که می تواند به عنوان یک مجتمع فرهنگی در جنوب شهر خرم آباد مورد استفاده شهروندان قرار گیرد که با اعتبار تصویب شده در سال 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از محل اعتبارات وزارتی نیز 2 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل کتابخانه و مجتمع پلدختر در جریان سفر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان تخصیص داده شد.

وی اضافه نمود: 9 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سالن های نیمه تمام و تامین چند خودرو جهت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های فاقد خودرو از محل اعتبارات وزارتی تخصیص پیدا کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58940

به "60 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل کتابخانه های لرستان تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل کتابخانه های لرستان تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید