ارسال دستگاه های یاری تنفسی شرکت تحریم شده روسی به آمریکا

به گزارش بلاگ پو، یک روزنامه روسی مدعی شد دستگاه های یاری تنفسی که از سوی مسکو برای یاری به واشنگتن ارسال شده است، توسط یک شرکت روسی که تحت تحریم آمریکا قرار گرفته است، ساخته شده اند.

ارسال دستگاه های یاری تنفسی شرکت تحریم شده روسی به آمریکا

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، روز چهارشنبه و پس از تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، یک هواپیمای نظامی روس یاری های پزشکی این کشور شامل دستگاه های یاری تنفسی و دیگر تجهیزات محافظتی پزشکی را به آمریکا برد.

روزنامه بیزینس دیلی روسی مدعی شده است دستگاه های یاری تنفسی که در این هواپیما برای یاری به دولت و مردم آمریکا ارسال شده توسط یک شرکت روسی که توسط کاخ سفید تحریم شده، فراوری شده است.

تصاویر تلویزیونی از هواپیمایی که راهی آمریکا بود نشان می دهد دستگاه های یاری تفنسی بارگیری شده در آن مدل آونتا ام هستند که توسط شرکت اورال روسیه ساخته شده اند.

این شرکت زیرمجموعه شرکت دولتی روس تک روسیه است که از سال 2014 از سوی دولت آمریکا تحریم شده و شرکت ها و شهروندان آمریکایی از معامله و ارتباط با آن منع شده اند.

البته یک مقام روسی مدعی شده است تحریم های آمریکا علیه این شرکت های روس شامل تجهیزات پزشکی نمی گردد.

آمریکا به دلیل بالا دریافت بحران بین روسیه و اوکراین در سال 2014 و جدا شدن شبه جزیره کریمه و الحاق آن به روسیه آغاز به تحریم مسکو کرد.

آمریکا بعد ها به بهانه دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و همچنین ترور یک جاسوس در انگلیس، تحریم های بیشتری علیه مسکو وضع کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 خرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23214

به "ارسال دستگاه های یاری تنفسی شرکت تحریم شده روسی به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال دستگاه های یاری تنفسی شرکت تحریم شده روسی به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید