امکان تغییر محل آزمون خاتمه ترم برای دانشجویان ارشد دانشگاه پیغام نور فراهم شد

به گزارش بلاگ پو، معاون آموزشی دانشگاه پیغام نور با اشاره به برگزاری آزمو ن های انتها ترم مقطع ارشد به صورت حضوری، گفت: دانشجویان این دانشگاه می توانند در محل زندگی خود آزمون های انتها ترمشان را بدهند.

امکان تغییر محل آزمون خاتمه ترم برای دانشجویان ارشد دانشگاه پیغام نور فراهم شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، علیرضا دل افکار معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیغام نور با اشاره به برگزاری حضوری آزمون های انتها ترم این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد، گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا آزمون های دانشجویان در انتها نیمسال اول تحصیلی 1401-1400 در مقطع کارشناسی به صورت الکترونیکی و در مقطع کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه آزمون های دانشگاه پیغام نور متمرکز برگزار می گردد، اعلام کرد: با توجه به رنگ بندی کرونایی شهر های کشور تصمیم گیری درباره برگزاری آزمون ها کمی سخت است و بر همین اساس فعلا فقط آزمون های دانشجویان کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار می گردد.

دل افکار در خصوص امکان تغییر محل برگزاری آزمون های انتها ترم تحصیلی جاری نیز گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور می توانند محل برگزاری آزمون خود را مشخص نمایند، به عبارتی آن ها می توانند در محل سکونت خود، آزمون های انتها ترمشان را بدهند.

امکان تغییر محل برگزاری آزمون دانشجویان از اول تا هشتم آذرماه

وی ادامه داد: تغییر محل آزمون برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از اول تا هشتم آذرماه امسال امکانپذیر خواهد بود و تمام مراکز و واحد های دانشگاه پیغام نور نیز موظف هستند با مشخص ظرفیت، امکان تغییر محل آزمون را برای دانشجویان فراهم نمایند.

شرط امکان ثبت تغییر محل آزمون و ثبت نمره انتها ترم، تسویه شهریه است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیغام نور تاکید نمود: امکان ثبت تغییر محل آزمون در سیستم گلستان و بعلاوه ثبت نمره امتحانات انتها ترم دانشجویان منوط به تسویه حساب شهریه آنهاست و دانشجویان موظف هستند، نسبت به پرداخت کامل شهریه خود اقدام نمایند.

براساس این گزارش، دانشجویان برای تغییر محل برگزاری آزمون های خود باید 575 هزار ریال مازاد بر شهریه خود پرداخت نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57616

به "امکان تغییر محل آزمون خاتمه ترم برای دانشجویان ارشد دانشگاه پیغام نور فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تغییر محل آزمون خاتمه ترم برای دانشجویان ارشد دانشگاه پیغام نور فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید