ایران قیمت نفت سبک خود در بازار آسیا را افزایش داد

به گزارش بلاگ پو، ایران قیمت رسمی نفت سبک خود برای بازار آسیا در ماه نوامبر را 30 سنت افزایش و قیمت نفت سنگین خود را 10 سنت کاهش داده است.

ایران قیمت نفت سبک خود در بازار آسیا را افزایش داد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، یک منبع صنعتی مطلع گفت، ایران قیمت رسمی نفت سبک خود برای بازار آسیا در ماه نوامبر را 80 سنت بالاتر از متوسط شاخص نفتی عمان، دوبی مشخص نموده که 30 سنت بالاتر از ماه گذشته است.

ایران در عین حال قیمت نفت سنگین خود در بازار آسیا برای ماه نوامبر را 10 سنت کاهش داده و به یک دلار و 9 سنت پایین تر از شاخص عمان، دوبی رسانده است. قیمت نفت فروزان ایران در بازار آسیا نیز 10 سنت کاهش داشته و به 84 سنت پایین تر از نفت عمان، دوبی رسیده است. قیمت نفت خام سروش ایران برای ماه نوامبر نیز 5 سنت کاهش یافته و 5 دلار و 50 سنت پایین تر از متوسط عمان، دوبی مشخص شده است.

قیمت نفت سبک ایران برای عرضه در بازار شمال غرب اروپا در ماه نوامبر با 35 سنت افزایش 2 دلار و 65 سنت پایینتر از شاخص نفت برنت مشخص شده است. همچنین قیمت نفت سنگین ایران در بازار اروپا در ماه نوامبر با 60 سنت کاهش نسبت به ماه اکتبر 4 دلار و 80 سنت کمتر از شاخص نفتی برنت مشخص شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19199

به "ایران قیمت نفت سبک خود در بازار آسیا را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران قیمت نفت سبک خود در بازار آسیا را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید