برترین مسیرها برای سفرهای جاده ای در ساحل غربی ایالات متحده

به گزارش بلاگ پو، جاده هایی که در ساحل غربی ایالات متحده وجود دارند، جاذبه های طبیعی و فرهنگی فوق العاده زیبایی را در این کشور به هم متصل می نمایند. از سیاتل و قله و آبشارهای واشنگتن تا آب و هوای آفتابی ویژگی هایی بوده که ساحل غربی را به مکانی مجذوب کننده و فراموش نشدنی برای گشت و گذار تبدیل می نمایند. فرقی نمی کند که شما چند روز به تعطیلات می روید، 10 روز، دو هفته یا چند ماه، ساحل غربی دارای جاذبه هایی بوده که شما می توانید از تماشا آنها لذت ببرید. در میان تمامی این جاذبه ها، باید مقاصدی که برای سفرهای جاده ای مناسب هستند را ببینید؛ مناطقی مانند رودخانه هایی که در اطراف سانفرانسیسکو واقع شده اند. شما در این منطقه متناسب با هر فصلی که در آن قرار دارید، می توانید جالب ترین فعالیت های تفریحی و گردشگری را انجام دهید. شما می توانید با اطلاعات خوبی که ما در این متن در اختیارتان قرار می دهیم، برنامه ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید.

برترین مسیرها برای سفرهای جاده ای در ساحل غربی ایالات متحده

جاده ساحلی اقیانوس آرام

در این مسیر زیبا کوه ها با دریا تلاقی پیدا نموده و به عنوان مسیر شماره یک آمریکا شناخته می گردد. این مسیر که بیش از 600 مایل طول داشته، معجزات مهندسی مدرن را به پل گلدن گیت متصل می نماید و در نهایت، در جنگل های ویرجینیا انتها می یابد. میانگین طول سفر در امتداد جاده 5 تا 7 روز بوده و ما به شما توصیه می کنیم که برای سفر خود چند هفته وقت بگذارید تا پارک های دولتی، شهرها و صدها مکان زیبای دیگر که در طول این مسیر قرار دارند را مشاهده کنید. تورهای گردشگری بسیاری در این ناحیه وجود داشته که شما می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از چشم انداز ها زیبای این جاده می تواند در نزدیکی بیگ سر و پل بیکسبی پیدا گردد، جایی که شما فرصت بسیار عالی برای عکاسی پیدا خواهید کرد.

تور غواصی در آبشار واشنگتن

تقریبا در 400 کیلومتری کاسکات کوپل، چشم انداز ها باشکوه و مجذوب کنندهی از شهرها و کوهستان وجود دارند. مسافرانی که به این منطقه می آیند، می توانند خود را به راحتی سرگرم نمایند. اگر شما به سمت شمال یعنی اناکورتس بروید یا در مسیر آبشارها حرکت کنید، می توانید برترین و فوق العاده ترین چشم انداز ها را مشاهده کنید. ماه های می و نوامبر زمانی بوده که شما باید به اینجا بیایید، چون در این زمان زیباترین چشم انداز ها چشم به راهتان هستند. قسمت جنوبی این مسیر از منطقه های مانند وناچی عبور نموده و قله های بلند آلپ و جشن های فرهنگی مختلفی که در آن برگزار می شوند، یکی از مجذوب کنندهیت های بی بدیل این منطقه هستند. با استفاده از این مسیر به سیاتل می توانید بروید و از اسکی روی آب لذت ببرید. مسافران بسیاری به منظور انجام این نوع فعالیت ها به اینجا می آیند.

جاده کروز در امتداد رودخانه کلمبیا

در مرز بین اورگان و واشنگتن، رودخانه گورج قرار گرفته است که یکی از تماشای ترین منطقه ها محسوب می گردد. بیشتر گردشگران سفر خود را از اقیانوس آرام و در نزدیکی شهر مجذوب کننده آستوریا آغاز می نمایند و سمت شرق می روند. در این مسیر پیشنهاد می گردد که حتما توقف نموده و از رستوران و گالری های زیبایش تماشا کنید.

جاده ساحلی اورگان 101

این مسیر 360 مایلی از منطقه های مانند آستوریا و رودخانه کلمبیا عبور می نماید. در اینجا جاذبه های طبیعی فراوانی وجود داشته که مطمئنا از تماشای آنها لذت خواهید برد. این مسیر دارای جزئیات جالبی بوده که برای جلب توجه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. برای سفر به ساحل شمالی اورگان بهتر است فصل زمستان را انتخاب کنید.

جاده شبه جزیره المپیک

هیچ جاده ای از قلب شبه جزیره المپیک در غرب واشنگتن عبور نمی نماید. در عوض، کل شبه جزیره را می توان با عبور از این مسیر 300 مایلی طی نمود. سیاتل و المپیا هر دو نقطه آغاز خوبی برای ورود به این مسیر هستند. شما می توانید با استفاده از این مسیر دسترسی راحتی به پارک ملی المپیک داشته باشید.

جاده 395

دریاچه درخشان آلپ، قله های کوهستانی و جنگل های سرسبز از منطقه ها تماشای این جاده هستند. در این مسیر شما می توانید یک چشم انداز زیبا و جالب را از کوه های سیرا نوادا در کالیفرنیا مشاهده کنید. جاده 395 خیابان اصلی سیرا نوادا بوده که بسیاری از پارک های ملی و مکان های زیبا را به هم متصل می نماید. جاده 395 از سمت جنوب به دریاچه تاهو متصل می گردد. اینجا یک مسیر عالی برای پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان و ورزش های زمستانی در زمستان است. برای کسانی که بدنبال کشف یوسمیتی هستند، پیشنهاد می کنیم که به سمت غرب بزرگراه 120 رفته و از جاذبه های پارک ملی بازدید نمایند.

جاده آتشفشانی واشنگتن

کوه رینیر در 60 مایلی جنوب شرقی سیاتل، یک آتشفشان فعال بزرگ و یکی از برترین پارک های ملی واشنگتن است. پارک ملی خیره نماینده ای که این قله 14411 فوتی را احاطه نموده، انواع تفریحات را ارائه می دهد. شما می توانید با یک رانندگی دو ساعته به سمت جنوب کوه رینیر، فعالیت های آتشفشانی واشنگتن را مشاهده کنید.

صحنه آتشفشانی لگانسی

پس از گذر از کوه های آبشار و دریاچه کریتر در اورگان، مسیر زیبایی قرار گرفته است. دریاچه کریتر به عنوان عمیق ترین دریاچه در کشور و یکی از برترین مسیرها شناخته شده و یک مقصد کمپینگ عالی را برای تمام خانواده فراهم می نماید. به سمت جنوب، دامنه های چشمگیر کوه شاستا با ویژگی های قابل توجه وجود دارند. بعلاوه، در انتهای جنوبی این مسیر 500 مایلی، پارک ملی آتشفشانی لاسن چشم اندازهای فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.

مسیر با عظمت کالیفرنیای جنوبی

در جنوب کالیفرنیا سواحل شنی بسیار زیبایی وجود داشته که یک مکان فوق العاده و خوش آب و هوا برای پیاده روی محسوب می شوند. محدوده 200 مایلی بزرگراه 101 و نیمه دولتی 5 که سانتا باربارا و سان دیگو را به هم متصل می نماید، یک راه عالی برای تجربه پیاده روی در هوای گرم هست. بعلاوه، لازم هست بدانید که شهرهایی مانند بورلی هیلز، لانگ بیچ و ایروین فرهنگ و مکان های منحصر بفردی را برای نمایش در بطن خود دارند که تماشایشان خالی از لطف نیست.

مسیر دره اورگان المیت

در واقع، این مسیر از پنج استان بین المللی عبور می نماید. در اینجا مکان های بسیاری وجود داشته که از نظر فرهنگی بسیار غنی هستند. بعلاوه، این مسیر از بزرگترین شهرهای اورگان از جمله پورتلند، یوجین و سالم می گذرد. شما می توانید در فصل تابستان به ویلامتل بروید و از اتومبیل سواری نهایت لذت را ببرید. علاوه بر این، این منطقه دارای چشم انداز ها طبیعی فوق العاده ای بوده که روح هر بیننده ای را تازه می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 69064

به "برترین مسیرها برای سفرهای جاده ای در ساحل غربی ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مسیرها برای سفرهای جاده ای در ساحل غربی ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید