تاریخ جدید برگزاری آزمون های ملی اعلام شد ، از محرز شدن تخلف فریدون تا مصوبات تازه آموزشی

به گزارش بلاگ پو، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

تاریخ جدید برگزاری آزمون های ملی اعلام شد ، از محرز شدن تخلف فریدون تا مصوبات تازه آموزشی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

اعلام زمان برگزاری کنکور های سراسری 99

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش عنوان نمود: مطابق اعلام کتبی ستاد ملی مبارزه با کرونا به سازمان سنجش تاریخ جدید برگزاری کنکور های سراسری اعلام می گردد.

تخلف فریدون در مجلس محرز شد

کارن خانلری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه علنی روز دوشنبه، 15 اردیبهشت 99 تخلفات تحصیلی حسین فریدون برادر حسن روحانی رئیس جمهور مطرح شد و این گزارش در صحن مجلس رای آورد به طوری که محرز شد تخلفی اجرا شده است به همین منظور گزارش آن را به قوه قضائیه ارسال کردیم. احتمال اینکه مدرک تحصیلی حسین فریدون باطل گردد بسیار زیاد است.

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی شروع شد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 به صورت اینترنتی از عصر روز چهارشنبه 17 اردیبهشت تا روز سه شنبه 23 اردیبهشت 99 اطلاع داد که متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی سال 99 شروع شد

مهلت مجدد ثبت نام چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که از روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه شروع شده است تا ساعت 24 روز آدینه 19 اردیبهشت ماه 99 ادامه دارد.

پذیرش بدون کنکور دکتری در دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در اجرای سیاست های راهنمایی و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم کردن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری؛ به استناد آئین نامه شورای راهنمایی استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی شورای آموزشی دانشگاه؛ از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی 1400-1399 در کلیه رشته های دارای پذیرش مقطع دکتری به وسیله آزمون نیمه متمرکز؛ به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می پذیرد.

دانشگاه فنی و حرفه ای مجوز 244 رشته محل جدید را کسب کرد

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در راستای ساماندهی و آمایش آموزش عالی مهارتی مجوز 244 رشته محل جدید در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای اخذ شد.

1755 داوطلب کنکور دکتری حوزه امتحانی خود را تغییر دادند

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اتمام مهلت دو روزه (13 و 14 اردیبهشت ماه) ویرایش اطلاعات حوزه امتحانی داوطلبان دکتری ادامه داد: در این بازه زمانی 1755 داوطلب کنکور دکتری با مراجعه به سایت سازمان سنجش حوزه امتحانی خود را تغییر دادند.

رئیس جدید مرکز سنجش آموزش پزشکی منصوب شد

علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، سعید هاشمی نظری عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیر گروه آمار و اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را به عنوان رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی منصوب کرد.

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی از 20 اردیبهشت شروع می گردد

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از روز های 26 و 27 تیرماه به روز های 23 و 24 مرداد ماه 99 مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون نیز تمدید شده و از از 20 تا 22 اردیبهشت ماه انجام می گیرد.

دانشگاه شهیدبهشتی مصوبات جدید آموزشی را ابلاغ کرد

دانشگاه شهید بهشتی در ابلاغیه ای، ضمن تاکید بر تداوم آموزش و حفظ کیفیت آموزشی، مصوبات هیات رییسه در مورد تقویم آموزشی نیم سال تحصیلی 98-99 از جمله تاریخ برگزاری امتحانات خاتمه ترم، نحوه گذراندن دروس عملی و کارگاهی، زمان اتمام سال تحصیلی و ... را خاطرنشان کرد.

جزئیات الکترونیکی شدن فرآیند تسویه حساب فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اعلام شد

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه الکترونیکی شدن فرایند تسویه حساب و انجام امور فارغ التحصیلی و صدور دانشنامه ها و گواهی های مرتبط با امور فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد شروع شد

مطابق اعلام مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی آزاد، مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان جذب فراخوان سال 98 اعضای هیات علمی این دانشگاه از 16اردیبهشت ماه شروع شد به مدت 7 روز تا 22 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس sajed.iau.ir نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

اعلام جزئیات زمان بندی ارائه مدارک داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه شهیدبهشتی

تمامی داوطلبانی که در آزمون استخدامی 30 آبان 98 دانشگاه شهیدبهشتی شرکت کردند، با توجه به جدول زمان بندی ذیل و با در دست داشتتن مدارک برای تکمیل مراحل استخدامی خود به دانشگاه مراجعه کنند.

نحوه انجام فرآیند های آموزشی سال 99 و ارزیابی دانشجویان پیش کارورزی و علوم پایه اعلام شد

نامه معاونت آموزشی وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی کشور در مورد چگونگی انجام فرآیند های آموزشی و مشخص نحوه ارزیابی دانشجویان مقطع پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی اسفندماه 99 براساس سوابق تحصیلی برای داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون و همچنین افرادی که مشغول به تحصیل شده اند، منتشر شد.

دوره مجازی فلوشیپ پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تعریف شد

افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از تعریف دوره مجازی فلوشیپ پژوهشی با یاری دانشکده مجازی آموزش پزشکی و مدیریت اطلاع داد.

دگردیسی ساختار آموزش و پژوهش علوم پزشکی شهیدبهشتی در پی کرونا

علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی مهمترین راهبرد دانشگاه در امسال را حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم دانست و اعلام کرد: دگردیسی ساختار آموزشی و پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شاید مهمترین محور ما در امسال خواهد بود که همه روسای دانشکده ها باید بر اساس این پارادایم نوین مدیریتی برنامه های خود را همگون سازی کنند. طبیعتا احتیاج به تحول، تغییر و ایجاد برنامه های نوین و خلاق در این زمینه حس می گردد و صندلی هر دانشکده باید متناسب با سلایق و علایق آن بازتبیین گردد تا جایابی نوینی برای هر دانشکده در این راستا ببینیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25916

به "تاریخ جدید برگزاری آزمون های ملی اعلام شد ، از محرز شدن تخلف فریدون تا مصوبات تازه آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ جدید برگزاری آزمون های ملی اعلام شد ، از محرز شدن تخلف فریدون تا مصوبات تازه آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید