ترامپ: شرم آور است که کنگره درباره سوزاندن پرچم آمریکا کاری نمی کند

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) در پیامی توییتری نوشت: مایه شرم است که کنگره در خصوص افراد پست و حقیری که پرچم آمریکا را می سوزانند، کاری انجام نمی دهد. این فرایند باید متوقف گردد، همین حالا!

ترامپ: شرم آور است که کنگره درباره سوزاندن پرچم آمریکا کاری نمی کند

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که پیشتر گفته بود کسانی که حین اعتراضات اقدام به سوزاندن پرچم آمریکا می نمایند باید با مجازات حبس روبرو شوند، در پیامی توییتری از کنگره خواست تا درباره مجازات پرچم سوزی در آمریکا فورا اقدام کند.

پیشتر ترامپ در توئیتی نوشت، سناتور تیم اسکات و سناتورهای جمهوری خواه به زودی لایحه ای را برای تصویب ارائه می دهند که به گفته او عظیم و قانونِ عدالت خواهد بود. ترامپ گفت، این قانون به افراد رنگین پوست و پلیس مربوط می گردد. او اضافه نمود: این قانون بسیار عالی خواهد بود و اعتماد را دوباره احیا خواهد نمود و جوامع را امن نگه می دارد.

ترامپ ابراز امیدواری کرد که این طرح در اسرع وقت تصویب و با امضای او به یک قانون تبدیل گردد.

پیشتر رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت، میخواهد یک فرمان اجرائی برای حفاظت از بناهای تاریخی کشورش صادر کند. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که معترضان مجسمه های شخصیت های تاریخی را در چندین ایالت آمریکا تخریب کردند. از مهمترین آن ها مجسمه کریستوف کلمب و مجسمه جورج واشنگتن، اولین رئیس جمهوری آمریکا بود.

ترامپ روز سه شنبه هشدار داد، که براساس قانون محافظت از یادبود جنگجویان اولیه آمریکا، جرم تخریب مجسمه ها و نمادهای ملی تا 10 سال زندان به همراه دارد. او به وسیله توییتر به خرابکاران هشدار داد و گفت: مراقب باشید.

به گزارش شبکه خبری العربیه، طی روزهای گذشته، رئیس جمهوری آمریکا تخریب تندیس های تاریخی در این کشور توسط کسانی که آن ها را به عنوان اراذل و اوباش توصیف کرد، به شدت مورد انتقاد قرار داد ، خصوصاً پس از اینکه در شبکه های اجتماعی کلیپ های ویدئویی منتشر شد که در آن نشان می دهد تعدادی از معترضان مجسمه های تاریخی را مورد حمله قرار می دهند.،ایسنا

سفر به کیش

سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران

تور استانبول

تور استانبول | تور ترکیه ارزان، تور لحظه آخری ترکیه، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان 97
منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30266

به "ترامپ: شرم آور است که کنگره درباره سوزاندن پرچم آمریکا کاری نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: شرم آور است که کنگره درباره سوزاندن پرچم آمریکا کاری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید