تصویب 6 آئین نامه برای ارائه تسهیلات به استارت آپ ها

به گزارش بلاگ پو، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: 6 آئین نامه جداگانه برای دسته بندی های متفاوت تیم های استارت آپی در نظر گرفته شده که مبالغ آنها با یکدیگر متفاوت است.

تصویب 6 آئین نامه برای ارائه تسهیلات به استارت آپ ها

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین توانسته تا کنون مجوزهای لازم را دریافت کند و آئین نامه اولیه آن نیز طی دو هفته گذشته تصویب شد.

وی اضافه نمود: بر همین اساس در هفته گذشته جلسه دوم کارگروه تشکیل شد که توانست مصوباتی را برای راه اندازی هر چه سریع تر صندوق تدوین کند.

ناظمی درباره مبالغ تسهیلاتی که به استارت آپ ها ارائه می گردد، شرح داد: 6 آئین نامه جداگانه برای دسته بندی های متفاوت در نظر گرفته شده که مبالغ آنها با یکدیگر متفاوت است.

وی در سرانجام اعلام کرد: به طور کلی راه اندازی این صندوق می تواند یاری زیادی به استارت آپ های شکل گرفته ونوپا کند تا هر چه سریع تر شاهد فعالیت بیشتر این استارت آپ ها باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9695

به "تصویب 6 آئین نامه برای ارائه تسهیلات به استارت آپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 6 آئین نامه برای ارائه تسهیلات به استارت آپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید