کوشش برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی

به گزارش بلاگ پو، مهرداد بائوج لاهوتی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد حذف بیمه رانندگان تاکسی از لایحه بودجه سال 98 گفت: صحبت هایی در این رابطه صورت گرفته و پیشنهاد بازگشت بیمه تاکسیرانان در کمیسیون تلفیق آمده است و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

کوشش برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد بازگشت 3200 میلیارد تومانی که سال گذشته از بودجه شهرداری های تهران حذف و در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها نهاده شد، گفت: قرار نبود این 3200 میلیارد در بودجه 98 بازگردد. بسته پیشنهادی کاملی در این خصوص تهیه شده و به شورای نگهبان ارسال شده. شورای نگهبان به این بند از بسته پیشنهادی ایرادی وارد نکرده است اما کل بسته پیشنهادی مورد موافقت شورای نگهبان قرار نگرفته که مجلس به راه چاره دیگری برای حل این مشکل رسیده است.

لاهوتی با بیان اینکه حذف این اعتبار از بودجه شهرداری های کشور نه در ردیف های پیشنهادی دولت است و نه در ردیفهای مورد تصویب در تلفیق، گفت: بنابراین با امضای 150 نماینده مجلس و ارائه به رئیس مجلس، می توانیم این اعتبار را که به نزد دولت امانت است و این عوارض باید در اختیار شهرداری ها قرار گیرد، به آنها بازگردانده گردد.

به گزارش خبرنگاران، در بودجه سال 97، 3200 میلیارد تومان اعتبار تحت عنوان ماده 100 قانون بودجه حذف و در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها نهاده شد که مسائل اقتصادی فراوانی برای شهرداری ها به خصوص شهرداری های شهرهای کوچک ایجاد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4225

به "کوشش برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید