جداول بودجه 1400 طبق رویه هر سال جمع بندی و ابلاغ شده است

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گفت: جداول بودجه1400 طبق رویه هر سال جمع بندی و ابلاغ شده است و البته برای پیگیری انتقاد بعضی از نمایندگان جلسه ای در این باره برگزار می گردد.

جداول بودجه 1400 طبق رویه هر سال جمع بندی و ابلاغ شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر، رحیم زارع درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در مورد جداول بودجه توضیحاتی به خبرنگاران ارائه داد.

وی با اشاره به هشت سال حضور خود در مجلس، گفت: در همه مجالس تصمیم گیری درباره جداول بودجه که حدود هزار صفحه است، با تفویض صحن به کمیسیون تلفیق واگذار می شد تا با مشورت روسای کمیسیون ها تصمیم گیری گردد. از روزی که لایحه ارجاع می گردد تا روز ابلاغ، بارها و بارها به دلیل تصمیمات صحن و آنالیز کارشناسان و نظرات شورای نگهبان تغییر می نماید.

سخنگوی کمیسیون تلفیق توضیح داد: مهم آن است که تغییرات جداول بودجه با احکام مصوب صحن تعارضی نداشته باشد و طبق درخواست کلیه نمایندگان مردم برای حوزه های انتخابیه آنها بوده است که جداول بودجه 1400 اینگونه است.

زارع با بیان اینکه تاخیر در ابلاغ جداول هم در بعضی سال ها یک رویه بوده تا موارد مدنظر شورای نگهبان به ویژه برای پروژه های جدید مرتفع گردد، تاکید نمود: تصویب بودجه حق مجلس است و همه دقت نظر برای برقراری عدالت بودجه ای در کلیه مناطق به ویژه مناطق محروم بوده است.

وی با بیان اینکه آنچه در صحن رأی گیری شده است ماده واحده لایحه بودجه و احکام و ضوابط مندرج در تبصره های ذیل و همچنین ارقام کلی منابع و مصارف و سرفصل های کلی ذیل آن است، تاکید نمود: جداول بودجه 1400 نیز طبق رویه هر سال جمع بندی و ابلاغ شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: رئیس مجلس هم در جلسه علنی روز سه شنبه 31 فروردین گفت که برای پیگیری انتقاد بعضی نمایندگان با هیئت رییسه کمیسیون تلفیق جلسه ای برگزار گردد که این مهم انجام خواهد شد.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48178

به "جداول بودجه 1400 طبق رویه هر سال جمع بندی و ابلاغ شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جداول بودجه 1400 طبق رویه هر سال جمع بندی و ابلاغ شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید