خبرنگاران راه اندازی درمانگاه اختصاصی بیماری های حاد تنفسی در بیمارستان گلستان اهواز

به گزارش بلاگ پو، اهواز - خبرنگاران - رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: با توجه به بحران ویروس کرونا در خوزستان درمانگاه اختصاصی بیماری های حاد تنفسی در این بیمارستان راه اندازی شد.

خبرنگاران راه اندازی درمانگاه اختصاصی بیماری های حاد تنفسی در بیمارستان گلستان اهواز

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر میثم معزی روز شنبه اظهارداشت: با توجه به بحران ویروس کرونا در خوزستان، مرکز آموزشی درمانی گلستان علاوه بر انجام اقدامات درمانی اعم از سرپایی، بستری، تریاژ و در صورت لزوم اعزام بیماران به فوکال پوینت استان، اقدام به راه اندازی کلینیک ویژه بیماران حاد تنفسی در این مرکز نموده است.

وی اضافه کرد: این درمانگاه در طبقه همکف بیمارستان گلستان در صبح روزهای شنبه، یکشنبه،دوشنبه و چهارشنبه هر هفته با حضور استادان هیات علمی فوق تخصص بیماری های ریه به مردم خدمات رسانی می نماید.

بیمارستان آموزشی درمانی پژوهشی گلستان اهواز با مساحت کلی 6 هزار و 300 مترمربع و زیربنای 38 هزار و 500 مترمربع با تعداد 718 تخت فعال و نیز تعداد 38 بخش بستری و 20 بخش پاراکلینیک در حال فعالیت و خدمت به مردم است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در روز 24 اسفندماه، تا کنون 221 مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان ثبت شده که از این تعداد 32 نفر فوت کردند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز امروز اظهار داشت: تا به امروز 12 هزار و 729 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 611 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و چهار هزار و 339 نفر نیز بهبود یافته اند.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21868

به "خبرنگاران راه اندازی درمانگاه اختصاصی بیماری های حاد تنفسی در بیمارستان گلستان اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه اندازی درمانگاه اختصاصی بیماری های حاد تنفسی در بیمارستان گلستان اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید