خبرنگاران نماینده مردم ایذه: بجای گرایش سیاسی، توان مدیریت را ملاک ارزشیابی قرار می دهیم

به گزارش بلاگ پو، اهواز -خبرنگاران - نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران برای ماندن در جایگاه خود به کسی باج ندهند اضافه نمود: برای من حزب سیاسی اهمیتی ندارد و مدیرانی که اهل کار هستند را تقویت می کنیم.

خبرنگاران نماینده مردم ایذه: بجای گرایش سیاسی، توان مدیریت را ملاک ارزشیابی قرار می دهیم

عبدالله ایزدپناه یکشنبه در نشست شورای اداری ایذه در سرسرای رودکی گفت: با خدمت در راه خدا جهت حل مسائل مردم تلاش کنیم و با هر قیمتی به فکر حفظ جایگاه خود نباشیم.

وی افزود : مدیرعامل شرکت گاز استان به ما قول داده است که طبق برنامه، گازرسانی به روستاهای بخش سوسن انجام شود و حتما باید این کار در زمان مقرر صورت گیرد.

کننده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در کمبود امکانات پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب مقصر نیستند ادامه داد: مردم نباید با مشکل قطع آب و برق روبرو باشند، همه باید برای رفع این مسائل دست به دست هم دهیم.

ایزدپناه از احترام به اصل تفکیک قوا سخن گفت و شرح داد: تا به امروز در عزل و نصب ها دخالت نکرده ام و اگر تغییری اجرا شده است به درخواست مدیران کل بوده است و من صرفا برای جانشینان مشاوره داده ام ، از این به بعد نیز این رویه را ادامه خواهم داد و به پیشنهاد مدیران کل توجه دارم تا اگر مدیری ضعیف عمل کرد مدیرکل مربوطه پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دوازدهم از تعامل با دولت برای سازندگی در منطقه خبرداد و افزود: ایذه و باغملک چهار سال به دلیل عناد برخی مسوولان با دولت در محدودیت بودند و نگاهی به آنها نمی شد، اما باید اذعان کرد که با دشمنی کاری پیش نمی رود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت وزارت نفت برای توسعه ایذه و باغملک به دلیل مسائل شخصی از دست رفت، ما برای حل مسائل مردم با دولت همسو و رفیق هستیم و حزب و جناح سیاسی در این بحث برای ما در اولویت نیست.

ایزدپناه در بخش دیگری از لزوم وارد شدن بخش خصوصی در ایذه و باغملک سخن گفت و تاکید کرد: در طول 2 ماه گذشته با سرمایه گذاران زیادی در بخش خصوصی دیدار داشته ایم و به دنبال ورود و سرمایه گذاری آنها به ایذه و باغملک هستیم زیرا می دانیم که اکنون پولی در کیسه دولت نیست.

وی افزود: به دنبال احداث کارخانه نساجی در ایذه هستیم که در صورت محقق شدن بیش از سه هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی گفت: برای باغملک نیز پروژه کارخانه سیمان که سالها پیش امتیاز آن به باغملک داده شده بود را پیگیری کردیم و به زودی سرمایه گذار برای شروع کار وارد این شهر می شود.

کننده مردم ایذه و باغملک شرح داد: مدیران دستگاههای اجرای نباید جلوی پای سرمایه گذاران سنگ اندازی کنند و با متخلفان در این زمینه برخورد می شود.

وی با تاکید بر اینکه وعده انتقال آب به ایذه را نمی دهم گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق این کار انجام می دهم زیرا به جز ایذه چندین شهرستان دیگر در شمال شرق خوزستان از این آب بهره مند خواهند شد، در جلسه با وزیر نیرو نیز بحث اختصاص حق آبه را پیگیری کردم تا سازمان برنامه و بودجه دلیلی برای عدم تخصیص بودجه به این طرح را نداشته باشد.

وی طرح پالایشگاه و پتروشیمی ایذه را در حد شعار دانست و اظهار داشت: در نشست با وزیر نفت این موضوع را مطرح کردم که وی از این پروژه ابراز بی اطلاعی کرد.

کننده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیچ فردی به عنوان همراه و حامی من حق دخالت در کار ادارات را ندارد در واقع بنیاد غلط عزل و نصب مدیران توسط کننده در حوزه ایذه و باغملک باید برچیده شود.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28935

به "خبرنگاران نماینده مردم ایذه: بجای گرایش سیاسی، توان مدیریت را ملاک ارزشیابی قرار می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مردم ایذه: بجای گرایش سیاسی، توان مدیریت را ملاک ارزشیابی قرار می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید