خبرنگاران هزار و 450 تن مرغ منجمد در بازار آذربایجان غربی توزیع شد

به گزارش بلاگ پو، ارومیه- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: هزار و 450 تن مرغ منجمد طی ماه های آبان و آذر سال جاری در فروشگاه های زنجیره ای سطح استان توزیع شده که نقش مهمی در کاهش قیمت مرغ در بازار داشته است.

خبرنگاران هزار و 450 تن مرغ منجمد در بازار آذربایجان غربی توزیع شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

غلامرضا بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: 800 تن گوشت منجمد مرغ بر اساس میزان جمعیت بین شهرستان های آذربایجان غربی در آبان سال جاری و 650 تن نیز در آذرماه جاری توزیع شده که این فرایند تا انتها ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این مدت، هزار و 300 تن برنج هندی نیز به این استان تخصیص یافته که برش استانی انجام و به وسیله فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف در حال جذب و توزیع است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: در آبان سال جاری همچنین هزار و 236 تن روغن نباتی در اختیار استان قرار گرفته که تا به امروز 500 تن از این میزان توزیع شده است.

بابایی اظهار کرد: در این مدت همچنین هزار و 637 تن شکر به آذربایجان غربی اختصاص یافته که به صورت بسته بندی های یک کیلویی بسته بندی و توزیع می گردد.

وی با اشاره به کوشش برای کاهش مسائل حوزه آرد و نان طی ماه های اخیر در آذربایجان غربی گفت: در این راستا، 2 هزار و 700 تن آرد ترمیمی بین شهرستان های مختلف استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگاران، تنظیم بازار مرغ، آرد و نان، برنج و روغن در کنار سایر اقلام اساسی خانوار از جمله مهمترین اقدامات دولت طی ماه های اخیر بوده که موجب کاهش مسائل در بازار شده است.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40091

به "خبرنگاران هزار و 450 تن مرغ منجمد در بازار آذربایجان غربی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هزار و 450 تن مرغ منجمد در بازار آذربایجان غربی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید