دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن اطلاعیه ای صادر کرد

به گزارش بلاگ پو، روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر در مورد اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن و ممانعت از ورود فریدون عباسی برای سخنرانی در جمع دانشجویان اطلاعیه ای صادر کرد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن اطلاعیه ای صادر کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر در مورد اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن و ممانعت از ورود فریدون عباسی برای سخنرانی در جمع دانشجویان اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن به توضیح زیر است:

احتراماً پیرو اتفاقات اخیر در خوابگاه شهید گلشن دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) به اطلاع می رساند گروهی تحت عنوان گروه علمی و فرهنگی خوابگاه شهید گلشن بدون ارائه درخواست هیچگونه مجوزی به اداره امور خوابگاه ها، به صورت غیرقانونی اقدام به اطلاع رسانی پیرامون برگزاری برنامه شهریار علم کرده است. روز شنبه مورخ 9 آذر، موضوع نداشتن مجوز برگزاری آن برنامه به اطلاع رابط گروه دانشجویی مذکور رسیده و نیز در روز یکشنبه مورخ 10 آذر، طی تماسی تلفنی با استاد ارجمند جناب آقای دکتر فریدون عباسی، لغو برنامه به استحضار ایشان رسانیده شده بود.

طبق مصوبه هیئت محترم نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه، برگزاری برنامه های سیاسی و اجتماعی صرفا در دانشگاه مجوز داشته و در خوابگاه ها اجازه برگزاری چنین برنامه هایی داده نخواهد شد و در عین حال ضمن استقبال از حضور جناب آقای دکتر عباسی و بزرگداشت یاد و خاطره شهید شهریاری، به گروه مذکور پیشنهاد داده شد که برنامه خود را در دانشگاه برگزار نمایند؛ اما متاسفانه علیرغم تمامی این تمهیدات، متولیان برنامه مذکور مصرانه اقدام به برگزاری غیرقانونی آن در خوابگاه شهید گلشن کردند.

همچنین به اطلاع دانشگاهیان عزیز رسانده می گردد سیاست دانشگاه در طول سالیان گذشته حفظ نظم و آرامش خوابگاه ها بوده و به دور از حواشی رسانه ای، دانشگاه از هرگونه حرکت سیاسی یا دعوت از سخنران سیاسی ذیل هر عنوان برنامه ای در مجموعه خوابگاه ها به طور قاطع و جدی جلوگیری کرده و خواهد کرد.

بدیهی است دانشگاه خود را قدردان خون پاک شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای مظلوم و سرافراز هسته ای دانسته و هرگونه سوء استفاده از حرمت شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در راستای توجیه فعالیت های غیرقانونی، مذموم و غیرقابل پذیرش می داند.

اداره روابط عمومی

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

(پلی تکنیک تهران)

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16978

به "دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن اطلاعیه ای صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد اتفاقات اخیر خوابگاه شهید گلشن اطلاعیه ای صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید