دروغ می گویند، قراردادم را فسخ نکرده ام

به گزارش بلاگ پو، هفته گذشته بود که احمد سعادتمند از فردی که در خارج از کشور زندگی می نماید به خاطر وعده پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ روی کانال رسمی باشگاه استقلال تشکر کرد. بعد از این اتفاق سندی از پرداخت پول به حساب این بازیکنان منتشر و معین شد که فیش ارائه شده جعلی بوده، اما آن فرد از هفته گذشته وعده داد تا روز سه شنبه مطالبات میلیچ و دیاباته پرداخت خواهد شد.

دروغ می گویند، قراردادم را فسخ نکرده ام

هرویه میلیچ در مورد اینکه آیا پولی از باشگاه استقلال دریافت نموده یا خیر پاسخ داد: هنوز پولی به حساب وی واریز نشده است. این اظهار نظر مدافع استقلال در شرایطی اجرا شده که میلیچ چند روز پیش در مورد ارسال فیش جعلی به وی مدعی شد در این زمینه روی یاری غفوری و مجیدی حساب نموده است و با آغاز تمرینات به تهران باز خواهد گشت.

میلیچ در مورد اینکه آیا قرارداد خود را با باشگاه استقلال در هفته گذشته فسخ نموده است یا خیر به این پاسخ بسنده کرد و مدعی شد: این خبر دروغ است.

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال این روز ها منتظر پرداخت مطالبات 250 هزار دلاری خود با استقلال نیست و بر خلاف شایعات این بازیکن تا امروز اقدامی برای فسخ قرارداد با استقلال انجام نداده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25620

به "دروغ می گویند، قراردادم را فسخ نکرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروغ می گویند، قراردادم را فسخ نکرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید