دنبال حمایت لجستیکی از نویسندگان و تقویت ارتباط با مراکز استانی هستیم

به گزارش بلاگ پو، ابراهیم زاهدی مطلق معاون داستان بنیاد ادبیات داستانی در نخستین اظهار نظر خود پس از انتصابش به این سمت به خبرنگاران گرفت: مهمترین کاری که که در بخش داستان بنیاد ادبیات داستانی دنبال خواهیم کرد، انجام فعالیت های بر زمین مانده در این حوزه است. در این خصوص شاید من سلیقه هایی داشته باشم اما این سلیقه بدون شک در راستای انجام شرح وظایفی خواهد بود که اسا سنامه بنیاد ادبیات داستانی تعیین کرده است.

دنبال حمایت لجستیکی از نویسندگان و تقویت ارتباط با مراکز استانی هستیم

وی تاکید کرد: اساسنامه بنیاد خوشبختانه بسیار فراخ تنظیم شده است و دست برای کار در آن بسیار باز گذاشته شده است اما باید بر مبنای این اساسنامه فهرستی از کارهای قابل اجرا تنظیم شود و وظیفه من نیز به طور همین مساله است و در واقع به دنبال این هستیم که معین کنیم در چهارچوب این اساسنامه چه کارهایی را می توان به صورت اجرایی به انجام رساند.

زاهدی مطلق ادامه داد: در حال حاضر سعی دارم ارتباطات خارج از تهران بنیاد به ویژه ارتباط با مراکز استان ها را تقویت کنیم، موضوعاتی مانند برگزاری کلاس ها و حمایت از برگزاری دوره های کاربردی و نیز اجرای قراردادها و تفاهمنامه های موجود در حوزه داستان با سایر مراکز و نیز پیگیری قراردادهای انتشار آثار نویسندگان را پیگیری کنیم. به دنبال راهی هستم که هم امکان چاپ اثر فراهم شود و هم کسی در این میان متضرر نشود و در نهایت میز همه اهالی ادبیات بتوانند از نتیجه بهره مند شوند.

این نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت شرح داد: سعی ما به واقع کمک لجستیکی و پشتیبانی به ادبیات داستانی است کمک به اینکه نویسندگان بتوانند بهتر بنویسند و منابع مورد نیاز خود را ساده تر به دست بیاورند و در این میان در گام نخست توجه به شهرستان ها کار اصلی من خواهد بود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25050

به "دنبال حمایت لجستیکی از نویسندگان و تقویت ارتباط با مراکز استانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال حمایت لجستیکی از نویسندگان و تقویت ارتباط با مراکز استانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید