دولت انگلیس خشونت پلیس را بررسی می کند

به گزارش بلاگ پو، دولت انگلیس قرار است تحقیقات جدیدی را درباره واکنش خشونت آمیز پلیس علیه اعتراضات و شب زنده داری مردم برای بزرگداشت زنی که به دست یک افسر پلیس کشته شد، انجام دهد.

دولت انگلیس خشونت پلیس را بررسی می کند

به نقل از خبرگزاری آناتولی، پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس به قانونگذاران تایید کرد که درخواستی را برای بررسی مجدد خشونت پلیس علیه شرکت کنندگان در مراسم شب زنده داری یادبود سارا اورارد دریافت کرده و تسلیت خود را به خانواده این زن جوان که به دست افسر پلیس کشته شد، ابراز داشت.

پاتل گفت: بسیاری از زنان داستان ها و نگرانی های خود را به صورت آنلاین از زمان ناپدید شدن این زن جوان به اشتراک گذاشته اند. همه زنان برای پیاده روی در خیابان ها بدون ترس از خشونت یا مورد آزار قرار دریافت باید احساس امنیت کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از ماها پیاده به خانه می رویم و همیشه صدای پایی را که در پشت سر می آید و به ما نزدیک می شود، می شنویم، بسیاری از ماها وانمود می کنیم که داریم با دوستی تلفنی صحبت می کنیم تا این ترس را از بین ببرد. بسیاری از ماها کلیدهای خودمان را در مشت هایمان داریم تا در صورت لزوم، بتوانیم از خودمان دفاع کنیم و این اصلا خوب نیست.

وزیر کشور انگلیس همچنین گفت، قتل این زن جوان به زنان در انگلیس و سراسر جهان احتیاطی مداوم را یادآوری می کند که آنها باید همیشه و هر روز از خودشان دفاع کنند و داستان های زنان از پیاده روی های هراسناک در خیابان های انگلیس به شدت نگران کننده و مشکل آفرین است.

پاتل به قانونگذاران یادآور شد که لایحه خشونت خانگی که به دولت اختیارات بیشتری را برای دفاع از زنان می دهد، در مسر دریافت تایید سلطنتی است و تا اواخر آوریل به قانون تبدیل می شود.

مردم در واکنش به ناپدید شدن و قتل اورارد شب زنده داری کردند اما این تجمع با خشونت پلیس متفرق شد.

این خشونت از سوی بسیاری از جمله صادق خان، شهردار لندن محکوم و در نهایت به استعفای کمیسیونر پلیس این شهر منجر شد.

اورارد 33 ساله اوایل مارس و پس از ترک منزل دوستش ناپدید شد. 11 مارس، پلیس بقایای جسد این زن جوان را در جنوب شرق انگلیس یافت و یک افسر پلیس به اسم وین کوزنز به ظن آدم ربایی و قتل دستگیر شده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45127

به "دولت انگلیس خشونت پلیس را بررسی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت انگلیس خشونت پلیس را بررسی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید