روبات ها در قرنطینه به جای مردم انگلیس خرید می نمایند

به گزارش بلاگ پو، در شهری واقع در انگلیس روبات ها مایحتاج مردم قرنطینه را به آنها می رسانند. این ربات ها خریدهای کارمندان سازمان سلامت همگانی این کشور را به طور رایگان ارسال می نمایند.

روبات ها در قرنطینه به جای مردم انگلیس خرید می نمایند

پس از قرنطینه در انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا ، ناوگانی از روبات ها در منطقه میلتون کینز این کشور مشغول سرویس رسانی شده اند.

این ماشین ها در خیابان ها تردد می نمایند و مایحتاج ساکنان را به در خانه آنها می برند. همچنین این روبات ها مایحتاج و خریدهای کارمندان سازمان سلامت همگانی انگلیس را به طور رایگان به مقصد می رسانند.

این روبات ها به اندازه ای عظیم هستند که بتوانند چند کیسه خرید را حمل نمایند. طی 3 هفته گذشته با توجه به تقاضا تعداد این روبات ها افزایش یافته و به 70 دستگاه رسیده است.

استارشیپ تکنولوژیز شرکت اپراتور این روبات ها است. هنری هریس بورلند مدیر بخش بازاریابی این شرکت می گوید: از هم اکنون ما مرسوله های تمام کارمندان سازمان سلامت همگانی را به طور رایگان جابه جا می کنیم. بسیاری از آنها در هفته بیش از 80 ساعت کار می نمایند و فرصتی برای خرید از سوپرمارکت محلی ندارند. بنابراین می توانند با یاری ربات ها خریدهایشان را انجام دهند.

این روبات ها شبیه جعبه های پلاستیکی سفیدرنگی هستند که روی 6 چرخ قرار گرفته اند و در گوشه و کنار این شهر دیده می شوند. همچنین هر روبات یک پرچم نارنجی کوچک نیز دارد و به این ترتیب خودروها و عابران پیاده راحت تر می توانند آن را رصد نمایند.

ساکنان میلتون کینز می توانند با دانلود اپلیکیشن و تایپ محموله، خوارو بار یا غذاهای آماده ای درخواست دارند، ربات ها را سفارش دهند. در مرحله بعد ربات به مکان تعیین شده توسط مشتری می رود. البته برای استفاده از خدمات روبات فاصله کاربر تا مکان خرید کالا باید 4 مایل باشد.

کاربران می توانند مکان روبات را ردیابی نمایند و زمان رسیدن آن نیز تعیین است. پس از رسیدن روبات به مقصد ، مشتری می تواند با اسکن کردن در اپلیکیشن، در آن را باز کند و کالای خود را تحویل بگیرد.،مهر

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24918

به "روبات ها در قرنطینه به جای مردم انگلیس خرید می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات ها در قرنطینه به جای مردم انگلیس خرید می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید