ساخت هواپیمای ایرباس توسط کشاورز چینی!

به گزارش بلاگ پو، یک کشاورز پرتلاش چینی با ساخت یک هواپیما در مزرعه اش پایان به رویای کودکی اش دست یافت.

ساخت هواپیمای ایرباس توسط کشاورز چینی!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ همه انسان ها در دوران کودکی رویاهایی در سر دارند تا روزی بتوانند در صورت مهیا شدن فرصت به آن دست یابند. این رویاها اگرچه در ظاهر دست نیافتی به نظر می رسند اما مطمئنا با کوشش و پیگیری خستگی ناپذیر مطمئنا روزی رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت. مانند یک کشاورز چینی که خاتمه به رویای کودکش اش دست پیدا کرد.

این مرد کشاورز چینی با جدیت و کوشش خاتمه به رویای کودکی اش که داشتن یک هواپیما بود دست یافت. ژوئو یوئه که زمانی در مزرعه اش سیر می کاشت از دوران کودکی دوست داشت یک هواپیمای شخصی داشته باشد. او با وجود اینکه نتوانسته بود تحصیلات دوره هدایت را به انتها برساند از دو سال پیش با چند نفر از دوستانش ساخت یک فروند هواپیمای ایرباس A320 را شروع کرد.

او برای رسیدن به آرزوی کودکی اش ابتدا به شهر مهاجرت کرد و در یک کارخانه به عنوان جوشکار مشغول بکار شد. این در حالی بود که او پیشتر از راه کاشت سیر و پیاز و فروش آن زندگی اش را می گذراند. حدود سن 40 سالگی نگرانی های او در مورد اینکه رویای کودکی اش برای داشتن یک هواپیما محقق نشود شروع شد. او که با کار در جوشکاری پس انداز خوبی بدست آورده بود کار ساخت هواپیمای خود را با مطالعه شروع کرد.

سفر به تور چین را تجربه کنید.

ژوئو با مطالعه چند کتاب با روش ساخت هواپیما آشنا شد. خاتمه او با یاری دوستانش با هزینه 2.6 میلیون یوان چین (373000 دلار آمریکا) به آرزوی کودکی اش دست یافت. او برای رسیدن به این آرزو حتی اقدام به فروش خودروی شخصی اش نیز نموده بود.

اگرچه این هواپیمای شخصی ژوئو قادر به پرواز نبود اما او تصمیم گرفت تا هواپیمایش را تبدیل به رستوران کند. حالا هواپیمای ژوئو تبدیل به یک رستوران مشهور غذاخوری در چین شده که مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. رستوران منحصر به فرد این مرد چینی در خارج از چنگدو چین واقع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2473

به "ساخت هواپیمای ایرباس توسط کشاورز چینی!" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساخت هواپیمای ایرباس توسط کشاورز چینی!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت هواپیمای ایرباس توسط کشاورز چینی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید