مدرسه محوری، کیفیت گرایی و برنامه محوری، سیاست های کلی ما را تشکیل داد

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - معاون سابق سلامت و تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش گفت مدرسه محوری، کیفیت گرایی و برنامه محوری، سیاست های کلی این معاونت را تشکیل داد.

مدرسه محوری، کیفیت گرایی و برنامه محوری، سیاست های کلی ما را تشکیل داد

مهرزاد حمیدی در آیین تکریم و معارفه معاونین وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: بر خود لازم می دانم از تمامی کسانی که فرصت خدمت مجدد را در وزارت آموزش و پرورش برای من فراهم کردند، تشکر کنم و برای آقای ستاری فرد آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه خط مشی های سند تحول بنیادین، محور برنامه های ما بود، اضافه نمود: محور برنامه های ما عملیاتی کردن سند تحول بنیادین بود. شعار ما به مدرسه باز می گردیم شد. مخاطب ما دانش آموز بود که به ما اقبال کرد.

وی اعلام کرد: مدرسه محوری، کیفیت گرایی و برنامه محوری، سیاست های کلی ما را تشکیل داد و ما پروژه های مهم خود را از سند تحول بنیادین گرفتیم و پروژه های ما از سیاست های سند استخراج شدند.

معاون سابق سلامت و تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش گفت: آخرین پروژه ما سامانه نظارت بر واکسیناسیون و شرایط بهداشتی مدارس بود که امروز کلید خورد.

حمیدی در خاتمه خاطر نشان کرد: امروز جوانترین و تحصیل نموده ترین نیروهای حوزه آموزش و پرورش، حوزه تربیت بدنی هستند. چهار سال گذشته آقای ستاری فرد را از کهگیلویه و بویراحمد را شناسایی و با وسواس تمام نیروها را از تمامی نقاط کشور انتخاب کردم و امروز سرمایه ما همین نیروهای جوان و تحصیل نموده هستند.

در خاتمه این مراسم از زحمات مهرزاد حمیدی قدردانی و صادق ستاری فرد به عنوان معاون تازه سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 59550

به "مدرسه محوری، کیفیت گرایی و برنامه محوری، سیاست های کلی ما را تشکیل داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه محوری، کیفیت گرایی و برنامه محوری، سیاست های کلی ما را تشکیل داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید