نخستین دوره قنادی تخصصی و آشپزی عمومی در آذربایجان شرقی برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین دوره قنادی تخصصی و آشپزی عمومی در هفته اول آذر اطلاع داد.

نخستین دوره قنادی تخصصی و آشپزی عمومی در آذربایجان شرقی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اشاره به نقش پررنگ شیرینی های بومی استان به عنوان یک سوغاتی محبوب و جذاب در برنامه سفر گردشگران، گفت: دوره های قنادی تخصصی به مدت 301 ساعت و آشپزی عمومی به مدت 220 ساعت، توسط موسسه آروند نیک ایرانیان در هفته اول آذر برگزار می گردد.

او با اشاره به این که برای تمامی شرکت کنندگان حاضر در این دوره ها، گواهی معتبر از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صادر می گردد، اضافه نمود: به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و برگزاری نخستین دوره از مجموعه دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری، ثبت نام از علاقه مندان با تخفیف 50درصدی انجام می گردد.

حمزه زاده درباره برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مرتبط با صنعت گردشگری غذا توسط معاونت گردشگری گفت: هدف استان از برگزاری این دوره های تخصصی، ارتقای سطح علمی شهروندان آذربایجان شرقی در مورد گردشگری غذایی، پیشینه آشپزی ایرانی و ملل، آشپزی ویژه منطقه آذربایجان، آشنایی با خدمات پذیرایی و سرویس غذا، بهداشت مواد غذایی، توانایی طراحی منو و کارورزی، اخلاق شغلی، شخصی و تعامل گروهی است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با موسسه آروند نیک ایرانیان (موسسه مجری دوره های آموزشی کوتاه مدت گردشگری) به شماره 34780536 تماس بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16042

به "نخستین دوره قنادی تخصصی و آشپزی عمومی در آذربایجان شرقی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دوره قنادی تخصصی و آشپزی عمومی در آذربایجان شرقی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید