پورموسوی: طرفداران نفت فصل آینده به چیزی جز گرفتن سهمیه راضی نمی شوند، آرامش سپاهان بیشتر از پرسپولیس است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که طرفداران این تیم در فصل آینده به چیزی جز گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا راضی نخواهند شد.

پورموسوی: طرفداران نفت فصل آینده به چیزی جز گرفتن سهمیه راضی نمی شوند، آرامش سپاهان بیشتر از پرسپولیس است

سیداکبر پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دو برد اخیر صنعت نفت در لیگ برتر گفت: خدا را شکر کسب این شش امتیاز توانست اعتمادبه نفس گذشته را به بازیکنان برگرداند و این بردها از لحاظ روحی و روانی برای مجموعه تیم و طرفداران بسیار مثبت بودند. به هر حال لطف خدا شامل حال ما شد و امیدوارم در بازی های آینده هم نتایج خوبی بگیریم.

وی در ادامه اضافه نمود: من از روز اول هم گفتم که بابت ماندن تیم در لیگ برتر نگرانی ندارم. این در حالی است که بعضی ها نگران بودند. از همان ابتدای حضورم در نفت دوست داشتم یک تیم باشخصیت داشته باشیم و خدا را شکر می کنم که در حال حاضر جوان های تیم به خوبی جواب اعتماد ما را می دهند و می توانند آینده صنعت نفت را بسازند. تمام هدف ما در پنج بازی خاتمهی این است که لیگ را به خوبی و خوشی به خاتمه برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که آیا میخواهد فصل آینده هم در این تیم بماند، توضیح داد: من قرارداد دارم و همواره دوست دارم به وظایف و تعهدی که دادم پایبند باشم. مسئله مهم حفظ نفرات این تیم است و البته باید چند بازیکن نو هم اضافه شوند تا بتوانیم تیم پرقدرتی را تشکیل دهیم. طرفداران صنعت نفت در فصل آینده به چیز جز گرفتن سهمیه راضی نمی شوند.

پورموسوی در خصوص بازی تیمش با نساجی قائمشهر هم گفت: طبیعتاً بازی سختی خواهیم داشت، ولی به هر حال ما میزبان هستیم و می خواهیم فرایند خوب مان را ادامه داده و سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ سال جاری قهرمان خواهد شد، گفت: پیش بینی سخت است و باید دید کدام تیم در پنج بازی خاتمهی کمترین حاشیه را خواهد داشت و همه چیز را به خوبی مدیریت خواهد نمود. فکر می کنم در حال حاضر آرامش سپاهان بیشتر از پرسپولیس است و بعضی اتفاقات ممکن است تمرکز پرسپولیس را به هم بریزد. در مجموع نمی گردد چیزی را پیش بینی کرد و امیدوارم تیمی که لیاقت دارد، قهرمان گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51645

به "پورموسوی: طرفداران نفت فصل آینده به چیزی جز گرفتن سهمیه راضی نمی شوند، آرامش سپاهان بیشتر از پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: طرفداران نفت فصل آینده به چیزی جز گرفتن سهمیه راضی نمی شوند، آرامش سپاهان بیشتر از پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید