نگرانی مقام های عراقی از تردد پنهانی آمریکایی ها

به گزارش بلاگ پو، نماینده جریان حکم ملی در مجلس عراق در سخنانی گفت که بازدیدهای میدانی رهبران آمریکا از پایگاه های شان در عراق بدون توافق قبلی با بغداد صورت می گیرد.

نگرانی مقام های عراقی از تردد پنهانی آمریکایی ها

به نقل از خبرگزاری المعلومه، جاسم البخاتی، نماینده جریان حکمت ملی در مجلس عراق نسبت به سکوت مقامات کشورش در قبال بازدیدهای مقامات آمریکا از پایگاه های نظامی محل حضور نیروهایشان انتقاد کرد.

وی در این باره گفت: علاوه بر نگرانی نسبت استقرار سامانه های پدافندی پاتریوت، نگرانی های دیگری نیز در داخل عراق نسبت به حضور آمریکا و تحرکات آن در کشور وجود دارد. سکوت در مقابل این اقدامات و تحرکات آمریکا نگران نماینده است و باید یک موضع سیاسی در این زمینه اتخاذ گردد.

البخاتی در ادامه توضیح داد: آمریکا به اراده ملت عراق احترام نمی گذارد و رهبران آن به طور مداوم از پایگاه های نظامی بازدید می نمایند و این درحالی است که بازدیدها بدون توافق قبلی با دولت عراق صورت می گیرند.

نماینده مجلس عراق همچنین اظهار داشت: آمریکا در حال حاضر به سمت سامان دادن به اوضاع داخلی خود پیش می رود و بعید است که در زمان کنونی و به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا بتواند پرونده های خارجی را آنالیز کند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 16 خرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23862

به "نگرانی مقام های عراقی از تردد پنهانی آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی مقام های عراقی از تردد پنهانی آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید