هتل بیلک استانبول، اقامت در یکی از محبوب ترین مناطق شهر

به گزارش بلاگ پو، هتل بیلک استانبول هتلی است 4 ستاره، شیک و مجلل که در قلب استانبول واقع شده است و مرکزی برای تجارت، هنر، سرگرمی و خرید به شمار می آید. هتل هم برای مسافرت کاری و هم برای اوقات فراغت طراحی شده است و در یکی از محبوب ترین مناطق شهر است.

هتل بیلک استانبول، اقامت در یکی از محبوب ترین مناطق شهر

این هتل در 10 کیلومتری مراکز کنگره و نمایشگاه های Lütfi Kirdar و Sutluce واقع شده است. با چند دقیقه پیاده روی می توانید از مراکز خرید کانیون و متروسیتی نیز دیدن کنید.

هتل با موقعیت مناسب خود، دسترسی آسان به مقصدهای گردشگری شهر از جمله میدان تکسیم، خیابان استقلال، برج گالاتا، برج دختر و کاخ دولما باغچه را فراهم می نماید. در مدت 45 دقیقه می توانید به فرودگاه استانبول برسید.

اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای استانبول را داشته باشید، با اقامت در هتل Bilek Istanbul می توانید سفر خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل بیلک استانبول

امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل بیلک استانبول اقامت دلپذیر را برای میهمانان تضمین می نماید. این هتل دارای یک کلوپ سلامتی با استخر سرپوشیده و یک بار 24 ساعته است.

استخر هر روز از ساعت 7:30 تا 22:30 باز است. بعضی دیگر از امکانات هتل عبارتند از: خدمات شبانه روزی 24 ساعته، Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی هتل، امنیت 24 ساعته، آسانسور، خدمات پستی، صندوق امانات، میز تور و انبار چمدان.

برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه نموده و از خدمات آن بهره ببرید. مدیریت هتل برای میهمانان دارای ناتوانی جسمانی امکاناتی از قبیل ویلچر فراهم نموده تا اقامت راحتی داشته باشند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می نمایند، می توانند با پرداخت هزینه از امکانات پارکینگ هتل استفاده نموده و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. علاوه بر خدمات گفته شده امکاناتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، واکس کفش، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و مهمان نواز هتل به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند و با خوشرویی از میهمانان استقبال می نمایند.

امکانات تفریحی هتل

علاقمندان به بدنسازی می توانند به مرکز تناسب اندام هتل Bilek Istanbul Hotel رفته و به ورزش بپردازند. این سالن ورزشی تمام تجهیزات ورزشی حرفه ای را ارائه می دهد. بعد از ورزش و برای برطرف خستگی می توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. می توانید از سونا استفاده نموده و سپس در حمام ترکی تاریخی با زیبایی منحصر به فرد خود استراحت کنید. در انتها این سفر تاریخی، استخر آب گرم را به شما پیشنهاد می دهیم.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل بیلک استانبول به توضیح زیر است: اتاق استاندارد دبل یا تویین، اتاق دبل یا تویین سوپریور، سوئیت جونیور و اتاق های خانوادگی. هر محل اقامت دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و Wi-Fi رایگان است. تمام اتاق های عظیم هتل دارای مینی بار، میز آرایش، تجهیزات تهیه قهوه و چای و گاوصندوق هستند. میهمانان می توانند از سرویس 24 ساعته اتاق و تماس های بیداری نیز استفاده نمایند. همچنین در اتاق ها، حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، دمپایی و سایر ملزومات بهداشتی وجود دارد.

رستوران هتل

روزانه یک صبحانه بوفه ای در رستوران Flora هتل بیلک استانبول موجود است و عصر ها نیز غذاهای بین المللی سرو می گردد. Black Bar، نوشیدنی و وعده های غذایی کامل را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل بیلک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید کانیون: 2.7 کیلومتر

فاصله تا پارک Ozdilek استانبول: 2.8 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید متروسیتی: 3.5 کیلومتر

فاصله تا کاخ دولما باغچه: 7.7 کیلومتر

فاصله تا برج دختر: 8.3 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا: 14.8 کیلومتر

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: گردشبان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49760

به "هتل بیلک استانبول، اقامت در یکی از محبوب ترین مناطق شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بیلک استانبول، اقامت در یکی از محبوب ترین مناطق شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید