هراس از موج دوم کرونا ، مردم خواهان ادامه سخت گیری ها برای کنترل کرونا هستند

به گزارش بلاگ پو، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی می گوید که مردم از موج دوم کرونا ترس دارند و خواهان ادامه سخت گیری ها درمورد کنترل بحران کرونا هستند.

هراس از موج دوم کرونا ، مردم خواهان ادامه سخت گیری ها برای کنترل کرونا هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس درباره شرایط استان گیلان و شهر رشت برای کنترل و مدیریت بحران کرونا گفت: درحال حاضر براساس اخباری که ما روزانه دریافت می کنیم، بیماری کرونا در گیلان فروکش نموده است. البته از همان ابتدا آماری که ما به صورت میدانی و از طرف مردم دریافت می کردیم با آمارهای رسمی تفاوت داشتند و آمار مردمی بیشتر بود.

وی درباره کاهش محدودیت ها می گوید: مردم همچنان و کماکان درخواست دارند که سخت گیری ها از طرف حکومت پابرجا بماند و از بازگشایی ها راضی نیستند، زیرا ترس دارند. کادر درمان خسته است، امکانات بهداشتی و درمانی کم شده و همچنین سعه صدر مردم کاهش پیدا نموده، بنابراین به نظر می رسد که تاب آوری و مقاومت دربرابر موج دوم کرونا ممکن است پایین بیاید.

نماینده مردم رشت همچنین اضافه می نماید: ما برای کنترل کرونا و درمان آن با مسائل زیرساختی در کشور روبه رو هستیم. اما از حق نگذریم، با وجود تحریم ها و کمبود امکانات، این بحران خیلی خوب مدیریت شد.

او درباره اجازه عبور و مرور بین شهری شرح می دهد: از آنجایی که الان فصل کشاورزی است و در استان گیلان، الزاما همه روی زمین خودشان کشاورزی نمی نمایند؛ بسیاری از کشاورزان روزانه از محل زندگی خود برای کشاورزی به شهرهای دیگر می فرایند. بنابراین برداشتن محدودیت تردد بین شهری، نگرانی ما را در این خصوص برطرف کرد. اما احتمالا بعد از انتها مدارس و دانشگاه ها، سفرها شروع گردد.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید می نماید: ما وقتی دستوری می دهیم باید برای آن ضمانت اجرایی قائل باشیم. وقتی فردی که گفته می گردد شغلش جزو مشاغل بی خطر است، کار نمی نماید باید خسارت او را بپردازیم. چطور خسارت وارد شده به او تامین می گردد؟ مثلا به مردم گفته می گردد در خانه بنشینید، خب مردم چطور معاش خود را تامین نمایند؟ این درحالی است که بسیاری از کشورها مبلغ مناسبی را برای هر فرد مقرر نموده اند.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23984

به "هراس از موج دوم کرونا ، مردم خواهان ادامه سخت گیری ها برای کنترل کرونا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراس از موج دوم کرونا ، مردم خواهان ادامه سخت گیری ها برای کنترل کرونا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید