وزیر میراث فرهنگی برای رویداد ساری 2022 نماینده ویژه معرفی می نماید

به گزارش بلاگ پو، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، وزیر میراث فرهنگی برای رویداد ساری 2022 نماینده ویژه معرفی می نماید.

وزیر میراث فرهنگی برای رویداد ساری 2022 نماینده ویژه معرفی می نماید

جواد واحدی، معاون امور مجلس وزارت میراث فرهنگی در بازدید از پاویون مازندران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: براساس گزارش هایی که دریافت شد، تا کنون اقدامات مناسبی برای میزبانی ساری و مازندران از رویداد بین المللی ساری2022 در این استان انجام شد و وزارت میراث فرهنگی نیز نگاه ویژه ای به این رویداد مهم فرهنگی و مالی دارد.

وی اضافه کرد: وزیر محترم تاکید دارند که رویداد ساری2022 در ساری و مازندران به درستی برگزار گردد و دستوراتی را نیز در این زمینه صادر کردند. حتی از وزارتخانه در پی این هستیم که ردیف بودجه ای با یاری مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه به رویداد ساری 2022 اختصاص یابد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: نمایندگان استان های شمالی و بویژه نمایندگان مازندران در مجلس نیز پیگیر هستند تا در رویداد ساری2022 قوی تر ظاهر شویم.

این مسئول با تأکید بر ضرورت توجه ویژه رسانه های استانی و ملی به رویداد ساری2022 اظهار کرد: این رویداد متعلق و محدود به یک شهر و استان نیست و یک میزبانی ملی با آورده های فرااستانی محسوب می گردد. از همه رسانه های استانی و ملی می خواهیم که نسبت به معرفی این رویداد مهم فرهنگی و مالی اهتمام لازم را داشته باشند.

واحدی با اشاره به پیگیری های در حال اجرا از سوی مسئولان مازندران برای برگزاری رویداد ساری2022 گفت: از استان مازندران که پیگیر هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد است تشکر می کنم. نمایندگان مازندران و بویژه دو نماینده مرکز استان، مدیران میراث فرهنگی استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران نیز تا کنون پیگیری های مناسبی داشتند که قطعا وزارتخانه در این راستا همراه این مسئولان خواهد بود تا این رویداد به شکل بهتری برگزار گردد.

وی توضیح داد: مازندران از استان های پایلوت گردشگری کشور است و جاذبه هایی دارد که در جهان بی نظیر است. معتقدیم که جاذبه های گردشگری مازندران می توانند مکمل جاذبه های میراثی و صنایع دستی ما باشند. این نمایشگاه طبیعتا می تواند نقش زیادی در به هم وصل کردن حلقه های سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشد و در رویداد ساری2022 نیز میتوان این فرآیند را تکمیل کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 61301

به "وزیر میراث فرهنگی برای رویداد ساری 2022 نماینده ویژه معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر میراث فرهنگی برای رویداد ساری 2022 نماینده ویژه معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید