کتابخانه مرکزی رشت جزو مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/گیلان رئیس سازمات برنامه و بودجه در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی شهر رشت، گفت: تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی رشت جزو مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد.

کتابخانه مرکزی رشت جزو مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر نوبخت در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی شهر رشت، با بیان اینکه مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی شرایطی دارد که می باید فصل به فصل پیشرفت کار گزارش داده گردد، اظهار کرد: اگر امکان بهره برداری این پروژه تا سرانجام سال آینده وجود داشته باشد منابع اقتصادی آن تامین می گردد؛ مشروط بر اینکه شرمسار اصحاب رسانه نشویم.

وی با بیان اینکه نتیجه و تصمیم نهایی در ارتباط با پروژه یاد شده پس از مشورت با مسئولان و دست اندرکاران احداث پروژه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در رشت اعلام خواهد شد، گفت: تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی رشت جزو مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد.

معاون رئیس جمهور همچنین از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان خواست تا با آنالیز جزئیات این پروژه بزرگ فرهنگی میزان اعتبار مورد احتیاج جهت تکمیل و بهره برداری از آن را به اطلاع وی برسانند.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز، ضمن ارائه گزارش از روند پیشرفت این کتابخانه، به احتیاج مردم شهر رشت به فضای مناسب مطالعه اشاره نمود و گفت: در صورت تکمیل این کتابخانه عمومی بخش اعظمی از مسائل مردم کتابخوان رشت در این حوزه برطرف خواهد شد.

وی گفت: ساخت کتابخانه مرکزی رشت از 15 سال گذشته شروع شده و تاکنون با هزینه ای بالغ بر 82 میلیارد ریال به 52 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و برای تکمیل بدون تجهیزات آن به 20 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15342

به "کتابخانه مرکزی رشت جزو مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه مرکزی رشت جزو مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید