کمیسیون اروپا به ایتالیا: از اروپا ناامید شدید اما حالا تغییر کردیم

به گزارش بلاگ پو، اورسولا فون دیر لاین رییس کمیسیون اروپا گفت اتحادیه اروپا در اولین روزهای شیوع ویروس کرونا (کوید 19) در ایتالیا پیروز به حمایت از این کشور نشد.او اضافه کرد اما حالا شیوه اتحادیه اروپا تغییر نموده است.

کمیسیون اروپا به ایتالیا: از اروپا ناامید شدید اما حالا تغییر کردیم

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، کانال مطالعات اروپا نوشت: روزنامه ایتالیایی لاریپوپلیکا مقاله ای به قلم فون دیر لاین منتشر نموده است.

او نوشت باید گفت که ایتالیا در اولین روزهای این بحران نیازمند همکاری مشترک کشورهای اروپایی بود اما خیلی از این کشورها به فکر مسائل داخلی خود بودند.

مخالفت اولیه فرانسه و آلمانیا با ارسال تجهیزات لازم برای پیشگیری از کرونا به ایتالیا موجب خشم ایتالیایی ها شد. آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا در ایتالیا از بقیه کشورهای دنیا بیشتر است. مردم ایتالیا در این شرایط بحرانی تصور می نمایند که به حال خود رها شده اند. آمار مرگ و میر کرونا در ایتالیا به بیش از 13 هزار نفر رسید. آلمان و هلند مخالف ایجاد ساز وکار مشترک برای صدور اوراق قرضه کرونا در اروپا بودند.

راه اندازی این ساز و کار می توانست سهم عمده ای در کاهش بدهی ایتالیا و سهولت در دسترسی این کشور به پول ایفا نماید. فون دیر لاین اضافه کرد شیوه اروپا دستخوش تغییر شده است.

او به اوراق قرضه کرونا یا طرح اقتصادی احتاقتصادی درباره ساز و کار ثبات اروپا اشاره ای ننموده است. این طرح صندوق نجات حوزه یورو نام دارد. فون دیر لاین گفت حدود 25 کشور اروپایی چندین میلیون ماسک به ایتالیا و اسپانیا ارسال نموده اند.

او اضافه کرد صندق 100 میلیارد یورویی (109.3 میلیارد دلار) اتحادیه اروپا برای تامین اقتصادی دستمزد کارمندانی که ساعات کارشان کاهش یافته راه اندازی خواهد شد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 1 خرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23040

به "کمیسیون اروپا به ایتالیا: از اروپا ناامید شدید اما حالا تغییر کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون اروپا به ایتالیا: از اروپا ناامید شدید اما حالا تغییر کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید