15 نوع از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

به گزارش بلاگ پو، ذات اشتغال در آقایان، به نوعی با اشتغال بیرون از منزل گره خورده است؛ اما این باعث نمی گردد تا از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان غافل شویم. به علل مختلف احتیاج به کسب درآمد به وسیله مشاغل خانگی برای آقایان پیش می آید.

15 نوع از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

آقایانی هستند که ناچار به نگهداری از فرزند خویش در منزل بوده و یا به دلیل مسائل فیزیکی، ادامه دادن تحصیلات و … به کسب درآمد خانگی می پردازند. همین طور بعضی نیز از این طریق مجرایی برای کسب درآمد دوم فراهم می سازند. به هر طریق، بهترین مشاغل خانگی با سطح درآمد بالا مناسب آقایان را در زیر دنبال کرده و زوایای آن ها را آنالیز می کنیم.

بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

1. پرورش قارچ

پرورش قارچ از دسته مشاغل پردرآمد است که به راحتی و با کمی دقت می توان در اندک زمانی به بهره برداری اقتصادی از آن رسید. اگر یک انباری یا اتاق در منزل خود دست و پا کنید، امکان پرورش قارچ با سرمایه اولیه اندک فراهم خواهد شد. به خاطر داشته باشید که هر آن قدر فضای شما عظیم تر باشد، برداشت بیشتری خواهید داشت ولی این کار در فضایی محدود و در حجم کمتر نیز قابل انجام است.

تهویه مناسب، میزان رطوبت هوا و شکل آبیاری و درجه حرارت محیط از عوامل موثر در کیفیت رشد قارچ ها هستند. در صورتی که فرآیند رشد قارچ ها را به خوبی دنبال کرده و محصولاتی باکیفیت به دست بیاورید؛ سوپرمارکت های بسیاری خریدار آن ها خواهند بود و رفته رفته شبکه فروش غنی راه اندازی خواهید کرد.

2. چاپ سیلک از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

چاپ سیلک از انواع چاپ تصاویر است که می تواند یک کسب و کار خانگی سودآور برای آقایان باشد. از این شکل چاپ صنعتی برای تصویرسازی روی حوله، لباس، نایلون، کیف، بادکنک، ورقه های فلزی، ظروف یکبار مصرف و … استفاده می گردد. با این حساب تصورش را بکنید که چه بازار گسترده ای می تواند پیش روی شما قرار داشته و تا چه اندازه پتانسیل سودآوری وجود دارد.

3. فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی و جذب فالوور و اعضا در گروه های مختلف، زمینه فروش محصولات و دریافت تبلیغات از کسب و کارهای مختلف را به وجود می آورد. این فعالیت علاوه بر این که می تواند درآمد زیادی را نصیب فرد نماید، قابلیت اتکا به عنوان یک شغل دوم را داراست.

جالب است بدانید: شرایط و چگونگی دریافت تیک آبی در اینستاگرام

4. صنایع دستی حصیری و چوبی

اگر چه ساخت صنایع دستی حصیری یا چوبی به مهارت های خاصی احتیاج دارد، اما می توان این کار را با کمی تمرین و ممارست آموخته و از مراحل ابتدایی آن به کسب درآمد پرداخت. شما با ساخت چیزی ساده مانند سایه بان کولر آبی، می توانید در فصل تابستان به فروش خوبی دست پیدا کنید. همین طور با کمی رصد کردن احتیاجهای جامعه، امکان ساختن محصولات متنوع حصیری یا چوبی و به دست آوردن درآمد قابل توجه از آن ها، فراهم خواهد بود.

5. پیراهن دوزی

با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و گران شدن پیراهن های مردانه وارداتی، توجه بیشتری به محصولات داخلی معطوف شده و فرصتی عالی برای دوخت پیراهن مردانه وجود دارد. اگر هیچ چیزی هم از خیاطی نمی دانید، در یک دوره آموزشی شرکت کرده و با تهیه چرخ صنعتی، آغاز به دوخت پیراهن مردانه کنید. سودآوری چنین پروژه ای باورنکردنی بوده و رفته رفته به یک کسب و کار خانگی پردرآمد تبدیل خواهد شد. با دنبال کردن مدل های روز جهان، نمونه های امروزی و شیک فراوری کرده و بازار را به دست بگیرید.

6. پرورش پرندگان زینتی از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

نگهداری از پرندگان عادتی است که بسیاری از خانواده ها داشته و به ویژه بچه ها به آن علاقه زیادی دارند. از این رو با پرورش دادن پرندگان زینتی و به فروش رساندن آن ها، می توانید منبع درآمد خوبی برای خود دست و پا نمایید. البته چنین چیزی در مورد حیوانات خانگی نیز صدق می نماید، اما نگهداری پرندگان به مراتب ساده تر بوده و آزار و اذیت کمتری نیز برای دیگر اهالی خانه و همسایه ها خواهد داشت.

7. فراوری و بسته بندی آبلیمو، آبغوره و سرکه

آبلیموهای صنعتی صندلی چندانی بین آن دسته از افرادی که به سلامت خود اهمیت زیادی می دهند، ندارد. با این حساب می توانید با تهیه آبلیموی تازه خانگی و بسته بندی شیک و تمیز آن، به درآمد خوبی دست یابید. همین طور این موضوع در مورد آبغوره و سرکه نیز صدق می نماید. مهم این است که روال تهیه این محصولات کاملا بهداشتی بوده و در شکل بسته بندی و عرضه نیز خلاقیت کافی داشته باشید.

8. پرورش کرم ابریشم

پرورش کرم ابریشم و رساندن آن به دست خریداران، فرایند چندان پیچیده ای ندارد. شما می توانید بخشی از انباری، بالکن و یا هر محل قابل استفاده دیگری در خانه را به پرورش کرم ابریشم اختصاص داده و از این محل درآمد خوبی به عنوان شغل اصلی یا شغل دوم خود ایجاد کنید.

9. بازاریابی تلفنی و آنلاین

اگر به شغل بازاریابی علاقه مند هستید، می توانید آن را به صورت دورکاری دنبال نمایید. بازاریابی آنلاین، یکی از پردرآمدترین شکل بازاریابی بوده و قابل پیگیری از هر مکانی (خانه یا حتی بیرون از خانه) خواهد بود. در حال حاضر شرکت های زیادی علاقه مند به استخدام بازاریابان دورکار بوده و ترجیح می دهند که با استخدام این افراد از شمار کارمندان ساکن در محل شرکت بکاهند.

10. شیرینی پزی

اگر به مشاغل مربوط به مواد خوراکی علاقه مند باشید، شیرینی پزی می تواند به محل کسب درآمد خوبی برای شما تبدیل گردد. کافی است که با چند سوپرمارکت محلی صحبت کرده و نمونه هایی از شیرینی ها و پیراشکی های خانگی خود را در اختیار آن ها قرار دهید. با چند بار فروش رفتن شیرینی های خانگی شما و استقبال مشتری ها از آن ها، فروش بیشتری پیدا کرده و سفارشات پشت هم از راه خواهند رسید.

11. پرورش گیاهان خانگی

پرورش گیاهان خانگی، کاری بسیار آرامش بخش و احتیاجمند صبر و حوصله است. با پرورش گیاهان خانگی و البته گیاهان دارویی به سود قابل توجهی دست می یابید. ریشه این گیاهان معمولا قیمت زیادی نداشته و در عوض گیاه پرورش یافته، با سود سرشاری به فروش می رسد. برای این منظور می توانید به سرویس زراعت و باغبانی مجله انگیزه سری بزنید و کاشت بسیاری از گیاهان را آموزش ببینید. از آن گذشته پرورش گیاهان دارویی و فروش مستقیم آن ها یا فروش به عطاری ها، می تواند منبع درآمدی عالی برای آقایان باشد.

12. فراوری فیلتر هوای خودرو از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

فیلتر هوای خودرو از قطعات مصرفی اتومبیل ها به شمار می رود که هرگز احتیاج بازار به آن تمام نخواهد شد! فیلترها به عنوان ابزاری برای جلوگیری از وارد شدن ذرات معلق هوا و حشرات و آلودگی ها به خودرو، مورد استفاده قرار گرفته و قادر به ساخت آن در منزل خواهید بود. البته در صورتی که مایل به هزینه کردن ابتدایی باشید، امکان خرید دستگاه های کمکی برای ساخت فیلتر هوا در منزل نیز وجود دارد و به این شکل سرعت و کیفیت کار شما بالاتر خواهد رفت.

13. ساخت شمع

ساخت شمع مراحل ساده ای دارد و مواد اولیه آن، فوق العاده ارزان هستند. اما با داشتن ابتکار در طراحی و خلاقیت در ساخت شمع های تزئینی، محل درآمد قابل توجهی برای خود ایجاد خواهید کرد. حتی شما می توانید با راه اندازی یک شبکه فروش آنلاین به وسیله اینستاگرام یا راه اندازی وب سایت فروشگاهی، به فروش مستقیم شمع های فراوریی خود بپردازید. ضروری است که تصاویر واضح و جذابی از شمع ها تهیه کرده و در فضای اینترنتی قرار دهید تا مشتریان به سمت آن ها جذب شده و سفارشات شما پی در پی، افزایش یابند.

14. فراوری کتاب صوتی

اگر صدایی بم و دلنشین دارید، جذاب ترین کتاب های موجود را انتخاب کرده و به فراوری کتاب صوتی بپردازید. در حال حاضر و با توجه به تمایل جامعه، بازار کتاب های صوتی داغ بوده و افراد زیادی حاضر به خرید نسخه های باکیفیت کتاب های صوتی هستند. به علاوه وب سایت هایی نیز به خرید این فایل های صوتی شما علاقه نشان می دهند.

15. راه اندازی وب سایت فروش

به فروش علاقه مند هستید، اما به دلایلی ترجیح می دهید که از داشتن یک مغازه فیزیکی صرف نظر کرده و به شکل دیگری این کار را انجام دهید؟ راه اندازی وب سایت فروشگاهی می تواند بهترین راهکار باشد! محصول یا محصولاتی را که دارای زمینه فروش مناسب باشند، انتخاب کرده و فروشگاه آنلاین خود را با ارائه این محصولات، به جهانی رقابت فروش اینترنتی وارد سازید. البته به سود رسیدن این شکل از کسب و کار، احتیاجمند میزانی زمان است و باید کمی برای به بار نشستن درخت آن، تلاش و تلاش کرده و وب سایت خود را به صفحات نخستین موتور جستجوی گوگل بیاورید. به یاد داشته باشید که راه اندازی وب سایت فروشگاهی بدون استفاده از سئوی حرفه ای، به مانند برپا کردن یک سوپرمارکت جذاب در صحرایی دوردست و بدون گذر حتی یک عابر است.

توصیه نهایی

خلاقیت و نوآوری چیزهایی هستند که می توانند از یک شغل خانگی ساده و پیش و پا افتاده، کسب و کاری پولساز ایجاد نمایند. مشاغل خانگی مناسب آقایان نیز مانند مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان، احتیاجمند وجود روحیه کار در منزل بوده و باید پیش از هر اقدامی این روحیه را در خود تقویتکرده و سپس مقدمات آغاز کار را فراهم سازید. اگر شما نیز ایده های دیگری در مورد مشاغل خانگی مناسب آقایان در ذهن دارید و یا آن ها را امتحان کرده اید، تجربیات خود را در بخش ارسال پیغام با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33558

به "15 نوع از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان" امتیاز دهید

5 کاربر به "15 نوع از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان" امتیاز داده اند | 3.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 نوع از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید