چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری، مدفون شدن 5 نفر در سقوط بهمن

9 نفر در منطقه بودند که پنج نفر از آن ها در زیر برف مدفون شدند.

23 اسفند 1401

بارش برف و باران در 9 استان ، سامانه بارشی نو از جنوب می آید ، بارش ها در تهران ادامه دارد؟

سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور گفت و از بارش برف و باران در نقاط مختلف از امروز خبر داد.

9 دی 1401

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 21 آذرماه ماه 1401

آسمان تهران امروز آفتابی پیش بینی شده است و دما در طول شب از صفر درجه به مرور و در طول روز به نه درجه می رسد. هوای مرکز امروز در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

20 آذر 1401

متقاضیان راه اندازی پرورش کبک در چهارمحال و بختیاری حمایت می شوند

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، از حمایت سرمایه گذاران علاقمند به راه اندازی پرورش کبک در استان اطلاع داد.

6 مهر 1401

قلعه دزک شهرکرد؛ ارزشمندترین کاخ چهارمحال و بختیاری

قلعه دزک شهرکرد که به قلعه امیر مفخم دزک نیز معروف است، در سال 1325 قمری و به دستور لطفعلی خان امیرمفخم بختیاری ساخته شد. دزک شامل دو طبقه بوده و تمام درهای موجود در این طبقات از چوب گردو ساخته شدند. بطور کلی، این قلعه زیبا بنای مهمی برای ایران و دنیا بشمار...

13 بهمن 1400

بنگاه های مشکل دار در 31 استان از زبان آمار

هفته گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت فهرست بنگاه های مشکل دار را گفت. تعداد بنگاه های مشکل دار در کشور بیش از آمارهای رسمی است اما جدیدترین آمار مربوط به بنگاه های شناسایی شده در کشور که مربوط به سرانجام شهریورماه...

25 دی 1400

فم تور گردشگری چهارمحال و بختیاری برگزار می گردد

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: فم تور گردشگری این استان 31 خرداد 99 برگزار خواهد شد.

25 دی 1400

پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید در چهارمحال و بختیاری

وزش باد نسبتاً شدید در استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی می شود.

25 دی 1400

1295 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان به بهره برداری رسید

تهران (پانا) - در آیین افتتاح متمرکز پروژه های آموزش و پرورش و پنجمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور رئیس جمهور از 1295 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

25 دی 1400

تهران قهرمان مسابقات کانوپولوی زنان و مردان ایران شد

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کانوپولوی قهرمانی کشور به مدت چهار روز در دریاچه آزادی و اردوگاه شهید رسولی نوشهر و در دو بخش زنان و مردان برگزار گردید که در سرانجام هر دو بخش تیم تهران بر سکوی نخست ایستاد. در بخش بانوان مسابقات به میزبانی هیأت مازندران...

25 دی 1400

هواشناسی، رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور طی امروز (13 آبان ماه) اطلاع داد.

25 دی 1400

وضعیت بناهای تاریخی پس از سیل ، نقش رستم بحرانی شد؛ خطر پل های تاریخی زاینده رود را تهدید می نماید

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پایش کامل آثار تاریخی و فرهنگی در استان های مختلف کشور، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در نقاط مختلف اطلاع داد.

25 دی 1400

مکان های دیدنی جونقان Junqan

جونقان شهری در استان چهارمحال و بختیاری است و در فاصله 42 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار گرفته است. جونقان در دامنه رشته کوه زاگرس فرار دارد. اکنون جمعیّتی بالغ بر بیست و پنج هزار نفر دارد. دشت وسیع جونقان منطقه ای غنی برای کشاورزی است به همین خاطر بیشتر...

25 دی 1400

اصفهان و کرمان در صدر توزیع اقامتگاه های بوم گردی در کشور

مدیرکل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری گفت: استان های اصفهان و کرمان بیشترین اقامتگاه های بوم گردی در کشور را دارند.

25 دی 1400

خبرنگاران دادستانی با عرضه کنندگان قلیان در چهارمحال و بختیاری برخورد می نماید

شهرکرد- خبرنگاران-دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع سریع ویروس کرونا گفت: عرضه قلیان به لحاظ تهدید علیه سلامت عمومی در سطح استان ممنوع است و با عرضه کنندگان آن برخورد قانونی می گردد.

25 دی 1400

هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی

سازمان هواشناسی طی هشداری از تشدید فعالیت سامانه بارشی و رعدوبرق در برخی مناطق کشور خبر داد.

25 دی 1400

شروع بارندگی ها در جنوب غربی کشور با ورود سامانه بارشی نو

خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی تازه به کشور، گفت: شدت بارش ها امروز در شرق استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحد و شمال بوشهر است.

19 دی 1400

هشدار نسبت به ناپایداری بیش از 41 هزار واحد مسکونی روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاکید دولت مبنی بر مقاوم سازی خانه های روستایی، گفت: 41 هزار و 828 واحد مسکونی روستایی در این استان غیرمقاوم و خطرآفرین است.

30 آبان 1400

جابجایی فرهنگیان به صورت شفاف انجام شد

خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: کوشش شد برای سال تحصیلی پیش رو جابجایی فرهنگیان به صورت شفاف انجام گردد، فرهنگیان از دو سال گذشته به صورت پلکانی جابجا شدند و سال جاری هم با انتقالی 529 فرهنگی موافقت شد. ...

30 آبان 1400

مدیران به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی سلیقه ای نگاه نکنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیچکدام از مدیران دستگاه های اجرایی استان حق ندارند به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نگاه سلیقه ای داشته باشند.

30 آبان 1400
تعداد: (174)