طراحی لوگو

آنالیز فلش مموری سن دیسک Cruzer Blade CZ50؛ سرعت معمولی، طراحی مجذوب کننده!

اگر در پی یک فلش مموری بسیار باکیفیت، خوش ساخت و زیبا با فناوری USB 2.0 هستید، در این مطلب همراه ما باشید چرا که قصد داریم شما را با یکی از برترین و مرغوب ترین کالاهای این دسته یعنی فلش مموری سن دیسک Cruzer Blade CZ50 آشنا کنیم.

21 دی 1401

برای خرید این 10 محصول ولخرجی نکنید!

اگرچه همه ما در زندگی به یک سری محصول یا محصولات مربوط به فناوری احتیاج مبرم داریم اما گاهی اوقات پرداخت هزینه برای خرید برترین و گران قیمت ترین مدل از آن ها اصلا کار منطقی نیست. در این مطلب به 10 مورد از این لوازم اشاره می کنیم.

13 آبان 1401

جنجال وزیر پرسپولیسی

بیش از اتفاقات داخل زمین در دربی، این کری خوانی آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات بود که در 48 ساعت گذشته، جو را تحت تاثیر قرار داد.

25 دی 1400

بی ام و iX چه ویژگی های جذابی دارد که تا بحال ندیده ایم؟

بی ام و iX خودرو الکتریکی جدید این کمپانی آلمانی به تازگی رونمایی شد. این محصول بی ام و از ویژگی های جالبی مانند به روزرسانی iDrive 8، سان روف الکتروکرومیک، پایکوبی نور و ضبط کننده سرقت از راه دور بهره می برد.

25 دی 1400

کاربرد رنگ در بسته بندی چیست ؟

رنگ ها نقشی اساسی در نحوه پاسخگویی مصرف کنندگان به محصول شما دارند. بسته بندی محصول شما می تواند خریداران را به خود جلب یا دفع کند، زیرا این اولین معرفی محصول شما به آن ها در خصوص آنچه شما می فروشید می باشد. رنگ های بسته بندی مواد غذایی احساسات مختلفی را...

25 دی 1400

واکسیناسیون بچه ها 2 تا 11 سال تأثیر بسزایی در کاهش شیوع بیماری خواهد داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از The Star، آقای فرانسوا لوگو، نخست وزیر کبک، روز سه شنبه خاطرنشان کرد زمانی که بچه ها 5 تا 11 سال واکسن کرونا را دریافت نمایند، شرایط اضطراری استان در خصوص کووید19 لغو خواهد شد. وی انتظار دارد که این اتفاق در اوایل سال 2022 رخ دهد.

30 آبان 1400

واکنش باشگاه ها و چهره های فوتبال جهان به درگذشت مارادونا، پله: امیدوارم یک روز در آسمان با هم فوتبال بازی کنیم

باشگاه ها و شخصیت های فوتبال جهان به درگذشت اسطوره این رشته، واکنش نشان دادند که در یکی از جالب ترینِ آنها، پله برای مارادونا نوشت که روزی با هم در آسمان، فوتبال بازی خواهند کرد.

30 آبان 1400

ترندهای سال 2021 بسته بندی کدام است ؟

در کسب و کارتان چه قصد داشته باشید عقاید خود را مطرح کنید و چه بخواهید به شناسایی برندتان یاری کنید، طراحی بسته بندی خاص و سفارشی، یکی از برترین روشها برای ابزار عقیده و برندینگ اختصاصی شماست.

30 آبان 1400

درهای موزه هنرهای معاصر به روی مردم باز می شوند

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، درهای موزه هنرهای معاصر به روی مردم باز می شوند.

27 آبان 1400

آیا سریال احضار را با بچه ها ببینیم

تهران (پانا) - سریال احضار طبقه بندی سنی دارد، سوال والدین این است که آیا واقعاً مفاهیم سریال روی بچه ها تاثیر منفی دارد؟ و اگر ذهن بچه را درگیر کرد چه واکنشی باید نشان دهیم؟

27 آبان 1400

آیا خریدن گلکسی نوت 20 اولترا در سال 2021 منطقی است؟

حدودا یک سال از زمان معرفی گلکسی نوت 20 اولترا به اسم آخرین پرچم دار سری گلکسی نوت سامسونگ می گذرد. اما سوال اینجاست که آیا گلکسی نوت 20 اولترا در سال 2021 و با وجود رقبای قدرتمندی از شرکت های شیائومی، اپل و حتی خود سامسونگ، ارزش خرید دارد؟ در این مطلب به آنالیز...

27 آبان 1400

بهترین رستوران برای برگزاری مراسم خاتمه سال کاری کجاست؟

نوروز یادگار کهن و ماندگار نیاکان ماست و هر سال که به این عید باستانی نزدیک می شویم به رسم گرامی داشت و احیاء سنت ها و ارج نهادن به آئین و رسوم گذشتگان، علاوه بر خرید برای خانه و استقبال از سال جدید، هدایایی را نیز برای عزیزانمان خریداری می کنیم. این موضوع...

27 آبان 1400

برترین کشور برای تحصیل رشته گرافیک

برای تحصیل در رشته گرافیک در خارج از کشور گزینه های متعددی از میان برترین دانشگاه های دنیا پیش روی متقاضی مهاجرت تحصیلی وجود دارد که هر کدام شرایط مشخصی برای صدور پذیرش تحصیلی در نظر گرفته اند. فهرست برترین کشور برای تحصیل رشته طراحی گرافیک را در این...

27 آبان 1400

موتورسیکلت SYM ؛ ظهور برند جدید موتورسیکلت در بازار ایران

پس از خروج چراغ خاموش هندی ها از بازار موتورسیکلت ایران حالا شاهد ظهور برند جدید موتورسیکلت در ایران هستیم؛ معرفی برند موتورسیکلت SYM را در ادامه بخوانید.

26 آبان 1400

نسخه ویژه گُلف، خودروی محبوب فولکس واگن

گلف نه تنها جز برترین برند های فراوری شده در مجموعه فولکس واگن است بلکه در ردیف محبوب ترین برند های خودرویی دنیا نیز قرار گرفته است.

26 آبان 1400

رونمایی از پیراهن دوم ایتالیا برای مسابقات یورو

از طرح لو رفته پیراهن دوم تیم ملی فوتبال ایتالیا رونمایی شد.

26 آبان 1400

گوگل تاریخ معرفی گوشی میان رده پیکسل 4a را اظهار داشت

بالاخره بعد از ماه ها انتظار، گوگل با بهره گیری از یک روش خلاقانه تاریخ معرفی گوشی پیکسل 4a را گفت. همانطور که چند روز قبل یکی از افشاگران اعلام نموده بود، این گوشی قرار است در تاریخ 3 آگوست (13 مرداد) رسما معرفی گردد.

26 آبان 1400

جلسه هماهنگی مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، با توجه به میزبانی کشور ایران برای برگزاری مسابقات شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا جلسه هماهنگی مسئولین فدراسیون های دانشگاهی و شطرنج آسیا و فدراسیون های دانشگاهی و شطرنج ایران...

23 آبان 1400

جنجال باورنکردنی برای چند جمله میثاقی!

اگرچه تیتر یک حوزه باشگاه تراکتور، کنار گذاشتن علیرضا منصوریان از پست سرمربیگری این تیم است، اما تنش لفظی غیرمستقیم تی تی های شهر تبریز با برنامه فوتبال برتر نیز از دوشنبه شب شروع شده و پس از مصاحبه محمد عباس زاده و استوری او، به بیانیه ای جالب توجه از...

23 آبان 1400

مظاهری دوست دارد به استقلال برگردد، عمیقاً از بعضی اتفاقات دلخور است

مدیر برنامه های دروازه بان استقلال که پیش از ملاقات با الهلال قراردادش را با این تیم فسخ کرد، خبر از احتمال بازگشت دوباره مظاهری به جمع آبی پوشان داد.

23 آبان 1400
تعداد: (40)